- Y2 februari 2017 om 01:55
Ik loop nu al meerdere jaren met pijn in mijn linkerenkel rond. Ik ben er meerdere malen mee naar de dokter geweest en ik heb ook al meerdere malen foto’s laten maken, maar daar kwam alleen uit dat ze een beetje uitgerekt zijn. Nu gaan mijn momenten van pijn echt met ups en downs en ik merk dat ik nu weer erg veel pijn heb. Als ik bijvoorbeeld lang sta of aan het einde van een werkdag, heb ik altijd last van mijn enkel. Een soort kloppend en juikend gevoel vanuit de voet krijg ik dan. Het is overigens niet dik. De pijn komt vanuit mijn binnenste- en buitenste enkelband en de pezen en spieren daar tussen in. Ook s’nachts heb ik veel pijn en ik kan mijn voet ook niet recht laten liggen in mijn bed. Ik kantel hem al automatisch. Ik heb een paar weken terug bij de Action wel een brace gekocht om te kijken of dat de pijn verminderde, maar die helpt ook vrij weinig. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en wat ik moet doen?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 februari 2017 om 10:58Ga met de klachten naar een fysiotherapeut en laat naar de enkel kijken of vraag een verwijzing voor de orthopeed.
Reageren