- Anoniem12 juli 2014 om 19:07
Ruim een maand geleden ben ik flink door mijn voet gegaan. Ik ben doorgelopen, omdat ik geen andere keuze had. Het ging logischerwijs steeds meer pijn doen. Bijna thuis aangekomen was er bijna niet meer op te lopen. Tenen en de voet zelf kon ik bewegen, zij het met pijn.
In de dagen die erop volgden was het erg pijnlijk om op te lopen. Ik heb de voet zoveel mogelijk hoog gehouden, heb zo min mogelijk gelopen en heb de voet één of twee dagen ingezwachteld.Door het dubbelklappen van mijn voet had ik een wondje net boven de kleine teen op de wreef. Inmiddels is dat genezen, maar de plek boven de kleine teen en de teen ernaast gaat veel pijn doen als ik veel loop of op loop. Zo heb ik gisteren op kleine hakken gelopen. Nu doet het pijn als ik mijn voet beweeg.
Is het verstandig om hiernaar te laten kijken of heeft het gewoon wat meer tijd nodig?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
12 juli 2014 om 20:32Je had daar eigenlijk al veel eerder naar moeten laten kijken.
Reageren
Ga met de klachten naar je huisarts en vraag om een verwijzing naar de orthopeed