Zoeken Vraag het forum

Wanneer helemaal pijnvrij?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje

In februari kreeg ik ineens last van  mijn rechtervoet. Ik dacht dat gaat wel over maar eind maart was het zo erg dat ik vaak mank liep of amper kon lopen van de pijn. In april via de huisarts bij de podotherapeut terecht gekomen en steunzolen gekregen want ik bleek een doorgezakte voorvoet te hebben. Pijn werd een stuk minder en kon weer normaal lopen. Na een week of 2 was de pijn ook een tijd helemaal weg. Maar inmiddels heb ik weer vaker een zeurende ‘pijn’ rond mijn enkel. Het is niet pijnlijk maar voelt wel vervelend. Ik hoor van mensen om mij heen dat het heel lang kan duren voordat ik helemaal geen klachten meer heb en dat ik het tijd moet geven.

Ik twijfel op het moment heel erg of ik mijn podotherapeut toch weer zal bellen maar ik vraag me tegelijk af wat die kan doen voor mij.

Het is wel zo dat ik binnenshuis vaak geen schoenen draag en ik droeg in het begin hoge leren laarsjes maar sinds een paar weken stoffen lage sneakers of birkenstocks.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

geen schoenen draag en ik droeg in het begin hoge leren laarsjes   Dat heeft natuurlijk ook niet echt geholpen….   Neem contact op met de podotherapeut en bespreek het

Reageren
Reageer op: Wanneer helemaal pijnvrij?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.