- Anoniempje15 juli 2017 om 22:30
In februari kreeg ik ineens last van mijn rechtervoet. Ik dacht dat gaat wel over maar eind maart was het zo erg dat ik vaak mank liep of amper kon lopen van de pijn. In april via de huisarts bij de podotherapeut terecht gekomen en steunzolen gekregen want ik bleek een doorgezakte voorvoet te hebben. Pijn werd een stuk minder en kon weer normaal lopen. Na een week of 2 was de pijn ook een tijd helemaal weg. Maar inmiddels heb ik weer vaker een zeurende ‘pijn’ rond mijn enkel. Het is niet pijnlijk maar voelt wel vervelend. Ik hoor van mensen om mij heen dat het heel lang kan duren voordat ik helemaal geen klachten meer heb en dat ik het tijd moet geven.
Ik twijfel op het moment heel erg of ik mijn podotherapeut toch weer zal bellen maar ik vraag me tegelijk af wat die kan doen voor mij.
Het is wel zo dat ik binnenshuis vaak geen schoenen draag en ik droeg in het begin hoge leren laarsjes maar sinds een paar weken stoffen lage sneakers of birkenstocks.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
15 juli 2017 om 22:37geen schoenen draag en ik droeg in het begin hoge leren laarsjes Dat heeft natuurlijk ook niet echt geholpen…. Neem contact op met de podotherapeut en bespreek het
Reageren