Zoeken Vraag het forum

Hoe lang nog pijn zonder steunzolen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje

Ik heb al een tijd last van pijn in mijn voet en heb van de podotherapeut steunzolen gehad  2 weken geleden want mijn voorvoet is verzakt waardoor mijn voet dus blijkbaar niet helemaal goed staat wat pijn geeft aan de buitenkant van mijn enkel.

De eerste 3 dagen waren de steunzolen best pijnlijk/vervelend waardoor ik ze niet langer dan een uur of 3-4 aan kon hebben. Inmiddels is het over en kan ik er gewoon de hele dag op lopen als ik aan het werk ben (lopend beroep) en heb ik bijna geen pijn meer (alleen nog bij bepaalde bewegingen een beetje). Echter nu heb ik dus zo dat zodra ik mijn schoenen uit doe de pijn weer terug komt en werd vannacht zelfs wakker omdat ik zo’n pijn had aan die voet door een bepaalde slaaphouding.

Nu is het zo dat ik binnenshuis het liefst op sloffen loop en in de zomer op blote voeten. En nu vraag ik mij dus af gaat die pijn ooit nog weg als ik een keer geen steunzolen draag of kan ik het pijnloos lopen op blote voeten in de zomer wel vergeten? En moet ik nu mijn steunzolen ook in m’n sloffen doen? Het lijkt mij voor de steunzool zelf niet ideaal als ik um meerdere keren in en uit schoenen/sloffen haal en ik heb maar 1 paar omdat ie dan harder slijt.

Heb over een paar weken weer een afspraak met de podotherapeut dus dan kan ik het ook vragen maar wellicht weet iemand hier het ook wel.

1 reactie
    Reageren
    IK

Ik heb ze zelf nu 5 maanden..

Wat jij beschrijft herken ik, beetje bij beetje moest ik wenne..

Je voeten moeten ws nog wennen aan de nieuwe houding.

Ik had precies t zelfde.

Na 4 maanden vond ik ze eindelijk super zitten nu ma 5 maanden kan ik niet meer zonder ze en gaat zonder ook even prima

Wel moet ik geen hele dag zonder die die dingen lope anders zijn mijn klachten ook terug.

Dus geduld hebben het gaat goed komen.

Reageren
Reageer op: Hoe lang nog pijn zonder steunzolen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.