Zoeken Vraag het forum

Afvallen (laxeermiddel)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anja

Hallo, ik heb zelf enkele jaren laxeermiddelen genomen en het hielp echt niets, het is gewoon een tijdelijk snufje waarvan je snel afslanken kunt en wat vocht kwijt te geraken, maar echt vet blijft er aan zitten. Je moet gewoon gezond eten, sporten en dan gaat het er op den duur zelf wel af. Mijn schoonbroer had overgewicht en een BMI van over de 30 en zulke mensen krijgen speciale vermgaringspillen, maar deze zijn op voorschrift. Ik heb ze zelf online besteld bij apotheek benelux. Had ze in 4 werkdagen in de bus. Ze verminderen je hongergevoel en daardoor slank je af, maar je moet er wel bij sporten.

Groetjes,

Aanje

Ingrid

Dat is alleen vocht, die 5kg. Ik heb nu ook gisteren laxeermiddelen gekregen voor een CT scan. Ik kan al 2 dagen met ontlasting nauwelijks ophouden. Wat een troep is het!

Reageren
Reageer op: Afvallen (laxeermiddel)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.