Zoeken Vraag het forum

Nieuw afvalprogramma

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tara

Ik ben jaren in de weer geweest met allerlei diëten. Sonja Bakker, Atkins noem ze maar op niets hielp. Een jaar terug heb ik een NLP opleiding gedaan en dat heeft mij aan het denken gezet. Bij stoppen met roken is met name het mentale aspect wat het stoppen zo moeilijk maakt. Toen bedacht ik dat ditzelfde aspect bij het afvallen zitten en met name het niet volhouden van het dieet en het terugvallen in het oude patroon. ik ben research gaan doen op Google om een programma wat alle aspecten aanpakt met name het mentale gedeelte. Ik heb de volgende site gevonden maar ondanks een goed gevoel over de methode wil graag eerst weten of meerdere mensen hier al ervaring mee hebben. De site is [url]www.123gezondgewicht.com[/url]

Hartelijke groetjes,
    Tara

1 reactie
    Reageren
    Miss

Hoi Tara,

Ik heb geen ervaring met het programma, maar ik heb zelf auriculotherapie gedaan om te stoppen met roken en het heeft bij mij niet gewerkt, maar er waren ook mensen bij wie het wel heeft gewerkt.
    Wat zij met auriculotherapie doen, is bepaalde zenuwen behandelen, waardoor je minder trek hebt in zoetigheid en voor een betere stofwisseling.
    Veel succes in ieder geval.

Reageren
Reageer op: Nieuw afvalprogramma
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.