Zoeken Vraag het forum

Vage klachten door voeding??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marcel

Hallo allemaal,

Ik zit met een nogal vaag probleempje. Af en toe, meestal wel dagelijks krijg ik een soort van vaag gevoel, ik word dan hongerig terwijl ik vaak net heb gegeten en als ik bijvoorbeeld even naar buiten ga om wat boodschappen te halen heb ik een wazig zicht. Net of ik vermoeide ogen heb. Ik heb het probleem al verscheidene keren voorgelegd aan de huisarts, die mij al een paar keer bloed heeft laten prikken op leverfuncties, nierfuncties, bloedsuikers, alvleesklierfuncties, maagfuncties en hormonen. Maar hier kwam niks uit. Ik heb soms ook wel een hevige reactie op koffie en krijg dan ook een wazig zicht en vaak een angstig gevoel. Doordat er niks uit de bloedtesten naar voren is gekomen maak ik me er wel minder druk om, maar ik blijf er maar mee zitten. Soms moet ik zeggen heb ik er echt helemaal geen last van en ben ik de hele dag op en top. Ik sport veel, doe 4x per week aan krachttraining en volg daarbij ook een evenwichtig voedingsschema waar ik 6x per dag iets eet. Nou moet ik zeggen dat ik niet altijd verzadigd ben, maar dit komt mede doordat ik probeer om iets “drogere” spiermassa te kweken en ik op mijn calorieen let. Daarnaast slik ik ook een vitaminesupplement die mij voorziet in alle basisvitamines en wei proteine shakes en doe dit eigenlijk al jaren. Ik ben een student en 22 jaar, als bijbaantje werk ik snachts als horecaportier en dit is vaak 2 nachten in de week, meestal ’s weekends.
    Zijn er mensen met hetzelfde probleem die mij kunnen helpen of hebben jullie adviezen? Laat het me weten!

Groet Marcel

Reageer op: Vage klachten door voeding??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.