Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #14011

    Vreemd... dat het toch regelmatig mis gaat. Heb in ieder geval een "voorbeeld" topic waarin het misgaat om door te sturen
    Krijg je ook een foutmelding?

    #14012

    Nee,geen melding.
    Ik druk op "toevoegen" en dan gaat hij zonder mijn reactie te plaatsen naar de eerste pagina van dit topic. Soms 10x achter elkaar.

    #14013

    Ok. Zal ik dat ook maar doorgeven

    #14014

    Misschien wordt het topic toch te lang en weigert hij daarom

    #14015

    Nee, dat kan de rede niet zijn.
    Waarschijnlijk gaat er iets fout bij het automatisch goedkeuren van berichten.

    #14016

    Blijkbaar....
    Maar ik had vandaag dus weer 2x kunnen fietsen en met de bal geoefend.
    Morgen bij goed weer gaan we weer richting de brievenbus

    #14017

    Goed gedaan

    #14018

    test moderator

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #14019

    Test Suus.
    En anders geeft Suus het op

    #14020

    Opgeven? dat komt in jouw vocabulaire helemaal niet voor Suus...

    #14021

    Met falende elektronica heb ik een heel kort lontje!!๐Ÿช€๐Ÿช€๐Ÿช€

    #14022

    Ben daar zelf ook niet echt een fan van moet ik toegeven.

    #14023

    Er is echt iets mis met dit topic. Want vanmorgen gebruikte ik de zoekfunctie van het forum om naar zo'n enkelband operatie te zoeken,waar de orthopeed van mn vriendin het over had gehad.
    Toen kwamen er meerdere topics daar over,die ik allemaal kon bekijken. En ook deze kwam ertussen,denk omdat wij het in het begin ook een keer over zo'n operatie hebben gehad. Dat wilde ik even teruglezen, maar elke keer als ik het aanklikte kwam er een plaatje van zo'n ambulance, wat je ook krijgt als jij een topic op slot gooit.
    Toen ging ik naar dit topic zelf en kon ik het wel openen,maar dus niet een reactie plaatsen met bovenstaande tekst.
    En vanavond mn wandeling updaten ging ook niet.
    Op andere topics kan ik wel gewoon reageren,alleen hier niet

    #14024

    Vraag eens aan Luuk of hij het cachegeheugen van je telefoon wilt wissen. Soms blijft er namelijk iets achter in het geheugen wanneer er een keer iets fout is gegaan. Ik laat er in ieder geval ook naar kijken door de IT mensen

    #14025

    Ik zal het hem even vragen. Heb net een paar dagen een nieuwe telefoon,maar op de oude deed hij het al.

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief