Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #13231

    Maar ja, 10 jaar is nog lang
    Maar als ik de lijftijdslijn van mijn vaders kant volg, dan zou het makkelijk kunnen.

    #13232

    Visualiseer alvast het strand en je cocktail maar! 😎🍹

    #13233

    Dat is dan wel wat minder... Had ze nou wel nog een afspraak bij de orthopeed?

    #13234

    Zo ga ik altijd slapen... wel een beetje vervelend wakker worden maar ja...

    #13235

    Over twee weken heeft ze nog keer controle bij de neuroom orthopeed.
    En van de enkel orthopeed wacht ze op een afspraak voor dat röntgen onderzoek

    #13236

    OK. Dan moet ze toch maar bespreken met die van het neuroom. ( zal wel zeggen dat het normaal is na zo'n operatie en het even kan duren of zoets van die strekking). Misschien handig (als het mogelijk is) om vooraf even naar de huisarts te gaan

    #13237

    Ja dat kan ze wel doen idd.
    Huisarts heeft zelf gezegd dat als ze ergens over twijfelt,ze even weer langs moet komen.

    #13238

    dat lijkt me dan dus een goed plan.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #13239

    Geoefend en gewandeld✅

    #13240

    Goed gedaan.
    Vraag:
    hoer is het eigenlijk met het herstel na trapjes en het herstel na wandelen?

    #13241

    Na de trapjes heb ik minder tijd nodig dan na het wandelen.
    Gister na de trapjes voelde ik hem ook,maar dat is dan de volgende ochtend weer over. Het eerste stukje fietsen is wat gevoelig en dan ben ik op gang.
    Na het wandelen heb ik de volgende dag meestal tot in de middag een meer pijnlijk gevoel,wat dan in de loop van de middag afneemt.
    Daar had ik het ook met Dennis over laatst,die zei dat het ook mede kan komen omdat de wandeling de tweede dag belasten is. Dat vond ik een plausibele verklaring.
    Is die knie dezelfde a. als van al die andere topics? Die gaat lekker....

    #13242

    En als je het wandelen en trappen nou eens verwisseld?

    #13243

    Je zou haast zeggen dat het dezelfde is... maar ik denk het niet

    #13244

    Toch dezelfde dus

    #13245

    Ja,ik zag je reactie net😡😅
    Had het vermoeden al,aan de bekende taalfout/het ontbreken van de "n" op het toetsenbord te zien....

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief