Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #7876

    Dat zelf doen komt nog wel..

    #7877

    Vast wel,want een botkneuzing stelt ja toch niks voor

    #7878

    Maar goed ik meer verstand heb van verzekeringen...๐Ÿ˜

    #7879

    Je laatste opmerking over een simpele verzwikking van een enkel......er loopt hier op het forum een topic waar dat toch iets anders uitpakte๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜…๐Ÿค”

    #7880

    Ja maar dat was ook geen simpele verzwikking bij nader inzien...

    #7881

    Zoals het gebeurde was het dat wel, het was nou niet bepaald een spectaculaire actie ofzo๐Ÿ™ˆ

    #7882

    Maar volgens mij was het ook geen gewone fitte enkel

    #7883

    Niet helemaal nee.
    Maar als je dan mijn vriendin haar enkel neemt,die was wel fit. En zij heeft zich ook gewoon verstapt en heeft na 1,5 jaar ook nog steeds oedeem en klachten.
    Enkels zijn gewoon stomme dingen....

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #7884

    Ja, maar daar is dan in het begin ook niet adequaat op gereageerd

    #7885

    Daarom moet je een simpele blessure ook niet onderschatten, je weet pas of hij simpel is na onderzoek. En dat vond ik de moraal van het verhaal in dat andere topic,dat je dus niet zomaar moet zeggen tegen iemand dat het allemaal wel mee valt. Want dan krijg je dus als je pech hebt zo'n verhaal als mijn vriendin

    #7886

    Dat is waar.

    #7887

    Ze moet over 2 week weer op controle na de kenacort prik. Dan gaan ze kijken of ze alsnog die pees ook gaan inspuiten en of ze weer mag gaan oefenen met de fysio.

    #7888

    Ben benieuwd

    #7889

    Suus wat goed om te lezen dat je toch weer aan het oefenen bent.

    Ik mag momenteel alleen de oefeningen met handdoek (sjaal) doen 3x 15 seconden.

    Ik ben trouwens ook een geval van 1x verzwikken daarna altijd last. Behandeling in begin goed opgepakt. Maar er was niemand die het raar vond dat ik na 6 weken nog niet kon lopen. Antwoord probeer gewoon te lopen en doe rustig aan (deed al niks). Nou dat werd dus een tijd op mijn tenen wandelen. (Gipsmeester was trouwens wel zo slim om bij controle na 1.5 week tegen de arts integaan en softcast te geven ipv tape door de zwelling. Kon gelukkig aan de flinke hematoom zien dat ik wel met mijn been omhoog zat. )

    #7890

    @John Ik ook!
    Ben elk geval jaloers op haar nieuwe brace die ze straks na de 6 week tape om moet!!๐Ÿ™ˆ
    Heb zelf inmiddels een hele bak vol van die dingen liggen in allerlei modellen,maar deze lijkt me nog het prettigst in gebruik,met gelpads aan de binnenkant zodat hij zo min mogelijk op de enkel knobbels drukt. Dat lijkt mij nou ook net wat,kan ik misschien ook eindelijk een schoen aan๐Ÿ˜…

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief