Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #436

    Dat is zo idd. Ik zei al  tegen Dennis dat hij wat mij betreft 1x per maand mag meten, ipv na 2 weken. Dan is de kans op verschil groter. Hij was het daar niet mee eens, nou ja, wel dat het verschil groter zou kunnen zijn. Maar hij wil over 2 week gewoon weer meten.

    #437

    Dat is ook goed. Want als er onverhoopt een verandering in de andere richting zou zijn, is het beter om dat op tijd te weten.

    #438

    En weer zijn jullie het helemaal eens....

    Dus over 2 week dan gewoon maar weer!

    #439

    ?

    #440

    Dennis er blij mee hoor, dat ie back up van jou heeft! Het lukt hem meestal  nog wel om mij te overtuigen, maar dat Luuk naar je luistert, vindt hij een hele prestatie?

    #441

    Ik sta wat verder af he....

    #442

    Dat is het denk ik ook. En we zijn nou eenmaal allebei een beetje eigenwijs?Luuk nog erger, want die moet ook aan zichzelf steeds vanalles bewijzen en hij kent Dennis al zn hele leven.

    #443

    Ach je bent jong en je wilt wat.... hahaha Verstand komt met de jaren zegt men wel eens

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #444

    Hahaha nou dat hopen we dan maar!

    Luuk vraagt of hij morgen RUSTIG een rondje kan gaan rennen. Een " rondje "  is bij hem meestal 8 of 9 km. Een klein rondje 5 ?

    #445

    Tja, ik had gezegd 2 dagen..die zijn dan om. Maar als hij nou verstandig is dan doet hij een rustig een klein rondje

    #446

    Hahaha, dat zei ik ook al tegen hem! Hij zegt dat hij RUSTIG een KLEIN rondje gaat doen en zondag met Dennis een gewoon rondje en maandag weer rustig trainen in de sportschool , ook met Dennis. En dat hij braaf naar Dennis zal luisteren als die zegt dat hij te veel wil....

    #447

    Voordeel van de twijfel

    #448

    Hahaha, ik geloof hem?

    #449

    Luuk wil even vertellen dat hij lekker gerend heeft. En dat hij toch blij was dat hij het kleine rondje heeft gedaan?

    #450

    ??

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief