- Nk5 februari 2019 om 23:00
Hoi , ik ben 17 jaar oud en ben bang dat ik zwanger ben ook al kan het soortvan niet en weet ik 90% zeker dat het niet kan , maar alsnog ben ik bang . ik heb een vriend en slik de pil. we gebruiken geen condoom maar hij gaat er wel uit voordat die komt . voor het zingen de kerk uit dus.. De laatste tijd voel k me niet lekker . ik heb ook al sinds 2 jaar pfeiffer en ontstekingen overal en altijd hoofdpijn omdat ik eigenlijk een bril moet dragen. ik slik de pil elke avond maar toch zag ik opeens dat mijn tepels wat groter waren . ik heb al cup d maar het kan ook van het groeien komen , maar als ik het opzoek op internet kom ik uit op zwangerschap . ik slik de pil nu ook al 2 maanden door en over 2 weken moet ik ongesteld worden. toen ik de symptomen zag , zag ik ook dat je blauwe aders kon hebben rond de tepel. dit heb ik ook heel erg. volgens mijn vriend heb ik dit altijd al gehad en ik heb het zelf ook wel vaker bij mezelf gezien. alsnog ben ik bang. mijn vriend en ik hebben de laatste tijd niet vaak seks 1 keer in de twee/ drie weken aangezien k me al tijden niet goed voel . mijn tepel doet niet echt pijn en mijn borsten zelf ook niet echt. het kan ook door het groeien komen maar alsnog ben ik heel bant. iemand misschien zelfde ervaring ?
Bedankt alvast!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 februari 2019 om 00:01je weet dat het niet kan, je hebt het al vaker bij jezelf gezien, je slikt de pil, en alleen omdat je googled ben je nou bang dat je toch zwanger zou kunnen zijn. Misschien moet je wat minder googlen…
Reageren