- Anoniem26 november 2016 om 19:37
Hoi,
Ik heb sinds kort een vriend en we hebben 27-09 voor het eerst seks gehad, zonder condoom, ik gebruik wel netjes mijn pil. En na die tijd hebben wij ook nog seks gehad
Ik heb in die tijd wel last van mijn borsten gehad en misselijk (dat ben ik nog steeds maar was dit ook al voor de seks). En last van mijn borsten was in de tijd dat ik mn pil 6 weken heb doorgeslikt na de seks omdat ik bang was om zwanger te raken. Ik heb 2x mn menstruatie al gehad (een keer was die eerder als normaal en een keer ietjes korter) zou dit komen doordat ik de pil heb doorgeslikt wat ik normaal nooit doe?
Nu heb ik nog steeds last van misselijkheid en mij linker borst geeft af en toe steken, kan dat ook komen doordat ik last van mijn schouder heb?
Ook lijkt het net of ik mijn buik steeds meer voel. Ik heb een beetje een buikje van mijzelf. Vorige week last gehad van opgeblazen gevoel.Ik heb al 4 zwangerschapstesten gedaan maar allemaal negatief. Ik word een beetje gek van mijzelf eigenlijk, omdat ik mij hierover druk maak. Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
26 november 2016 om 20:29Als je de pil goed gebruikt, en er geen vergeet, is er geen reden om aan te nemen dat je zwanger bent.
Reageren