- Anoniem28 februari 2016 om 10:26
Hoi,
Ik heb precies een week geleden sex gehad met m’n vriendje, hij is 3 keer in me klaar gekomen en ik gebruik nu al 3 maanden de pil. Ik slik hem altijd en heb altijd een stopweek van 6 dagen. Maar ik heb nu al een week last van m’n buik en woensdag zat er bruine afscheiding in m’n onderbroek. Ook heb ik net een steek gehad in m’n onderbuik en heel lichtroze afscheiding. Ik dacht dat het kwam door de harde sex die we hebben gehad toen, maar nu weet ik het helemaal niet meer. M’n borsten doen geen pijn en ik ben ook niet misselijk ofzoiets. Kan ik zwanger zijn?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 februari 2016 om 11:38Als je de pil goed gebruikt en er geen vergeet, is er geen reden om aan te nemen dat je zwanger bent.
Je zou een tussentijdse bloeding (spotting) kunnen hebben gehad. Lees ook eens de bijsluiter.Waarom heb je een stopweek van 6 dagen?
ReagerenAnoniem28 februari 2016 om 11:51In mijn eerste stopweek had ik de pil prongelijk 1 dag te vroeg genomen, dus nu ga ik gewoon mee met de 6 dagen. Maar m’n buik voelt ook redelijk opgeblazen
ReagerenJohn (moderator)
28 februari 2016 om 12:03Okay. Je kunt het zo houden met 6 dagen, maar je kunt ook weer naar 7 dagen. Wat voor jou het makkelijkst is.
Reageren
Je gebruikt nu 3 maanden de pil, dus het kan zijn dat er nog wat onregelmatige bloedingen optreden. Misschien dat je een doorbraakbloeding krijgt. maar ook dat is niks om je zorgen over te maken.Anoniem28 februari 2016 om 12:11Owke, dat stelt me al heel erg gerust. De huisarts zei ook dat je pas na 9 dagen een innesteling krijgt, dus het kan ook nog niet waarschijnlijk, maar heel erg bedankt
Reageren