- anoniem2 januari 2018 om 13:03
ik ben vorige week zaterdag gestopt met mijn pil, maar nu ben ik pas vandaag weer begonnen en heb gister nog seks gehad met mijn vriend die ook in mij gekomen is.. ik vraag me nu af hoe groot de kans is op zwangerschap
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 januari 2018 om 14:07Een redelijke kans. Ik raad je dus aan om z.s.m. de morning after pi te gebruiken. Je moet er dan ook rekening mee houden, dat je dan niet meer beschermd bent door de pil tot NA de volgende stopweek.
Reagerenanoniem13 januari 2018 om 10:10Tandor, ik heb geen morning after pil ingenomen en ben eergisteren gestopt met mijn pil om weer een stopweek in te lassen om te kijken of ik nu wel ongesteld word. ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en begin me nu wel erg zorgen te maken. ik ben na ongeveer 1 week en 3 dagen weer gestopt met de pil, kan ik dan überhaupt weer ongesteld worden of ben ik echt zwanger ?
ReagerenJohn (moderator)
13 januari 2018 om 10:23kansloze actie ! Daar kun je een zwangerschap niet mee voorkomen. En of je nu al een bloeding krijgt is af te wachten. Zoals je de pil gebruikt kan die nooit goed werken. Over een paar dagen kun je een zwangerschapstest doen.
Reagerenanoniem13 januari 2018 om 10:56moet ik nu wel weer beginnen met de pil ?
ReagerenJohn (moderator)
13 januari 2018 om 11:40Nee, maak nou maar eerst die stopweek af. Je kunt niet blijven rommelen met de pil. Houdt er dan rekening mee, dat je de eerste week na de stopweek niet beschermd bent door de pil.
Reageren