Zoeken Vraag het forum

stopweek net te lang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

ik ben vorige week zaterdag gestopt met mijn pil, maar nu ben ik pas vandaag weer begonnen en heb gister nog seks gehad met mijn vriend die ook in mij gekomen is.. ik vraag me nu af hoe groot de kans is op zwangerschap

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een redelijke kans. Ik raad je dus aan om z.s.m. de morning after pi te gebruiken. Je moet er dan ook rekening mee houden, dat je dan niet meer beschermd bent door de pil tot NA de volgende stopweek.

Reageren
    anoniem

Tandor, ik heb geen morning after pil ingenomen en ben eergisteren gestopt met mijn pil om weer een stopweek in te lassen om te kijken of ik nu wel ongesteld word. ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en begin me nu wel erg zorgen te maken. ik ben na ongeveer 1 week en 3 dagen weer gestopt met de pil, kan ik dan überhaupt weer ongesteld worden of ben ik echt zwanger ?

Reageren
    John (moderator)

kansloze actie !   Daar kun je een zwangerschap niet mee voorkomen. En of je nu al een bloeding krijgt  is af te wachten. Zoals je de pil gebruikt kan die nooit goed werken. Over een paar dagen kun je een zwangerschapstest doen.

Reageren
    anoniem

moet ik nu wel weer beginnen met de pil ?

Reageren
    John (moderator)

Nee, maak nou maar eerst die stopweek af. Je kunt niet blijven rommelen met de pil. Houdt er dan rekening mee, dat je de eerste week na de stopweek niet beschermd bent door de pil.

Reageren
Reageer op: stopweek net te lang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.