- Anoniem25 november 2014 om 19:32
Hallo!
Ik heb even een vraagje.
Nadat ik mijn stopweek heb gehad heb ik de dag dat ik weer moest beginnen met slikken keurig optijd mijn pil geslikt. Na 2/ 2.5 uur moest ik overgeven en ik heb gehoord dat de pil dan misschien niet meer kon werken. Ik was op dat moment niet meer thuis en kon dus pas de volgende middag een nieuwe pil slikken. diezelfde avond heb ik ook gewoon weer de 2e pil geslikt. De eerste 10 dagen daarna heb ik geen seks gehad maar daarna wel 1 keer onveilig. Hij is hierbij niet in mij klaargekomen. Bestaat er nu een kans dat ik zwanger ben?Alvast bedankt!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 november 2014 om 22:11Als je 7 dagen voordat je de eerste pil nam ook geen onbeschermde seks hebt gehad is er niets aan de hand. De pil is dan de eerste dagen nadat je de pil weer hebt genomen niet betrouwbaar maar daarna gewoon wel weer. Bij was dat zelf 10 dagen.
Reagerenhillman15 oktober 2019 om 12:36Goedemorgen,
Mijn dochter had altijd een 5 daagse stopweek, maar vorige maand heeft zij een 6 daagse stopweek genomen.
kan zij zwanger zijn ?
ReagerenJohn (moderator)
15 oktober 2019 om 12:54Welke pil heeft ze?
Reagerenhillman15 oktober 2019 om 13:42mycrogynon 50.
ReagerenJohn (moderator)
15 oktober 2019 om 14:11Een stopweek duurt in de regel 7 en geen 5 dagen. Als ze dus een stopweek van 5 dagen heeft is het geen probleem als ze een dag later met de pil start
Reageren