Zoeken Vraag het forum

stop week verkort..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ik

ik ben eerder begonnen met de pil,omdat ik vorige week in me derde week de pil vergeten ben, en wel een stop week heb ingelast, maar dat weekend heb ik toch seks gehad.

ik ben gister dus weer begonnen en heb vandaag mijn tweede pil weer ingenomen, klopt het dan dat je ongestheid ook stopt dan? want normaal ben ik het tot zaterdag..

2 reacties
    Reageren
    Anoniempje

Niemand??

Reageren
    Kitty83

kan geen kwaad om je stopweek te verkorten, maar te verlengen kan wel “kwaad”. Dus no worries… want ja, als je eerder begint, stopt je “menstruatie” ook eerder… want het is een nep-mentruatie opgewekt door de hormonen van je pil… (die dan dus minder worden in je bloed en baarmoeder omgeving)

Reageren
Reageer op: stop week verkort..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.