moelijker dan je denkt het afkicken van blowen.

Hallo,
    Ik blowde 10/15 jointjes pr dag, vanaf me 14de tot me 22ste, 2 maanden geleden ben ik ermee gestopt, het is wel moeilijker dan je denkt vooral alsje niet sterk genoeg bent om je mentaliteit op orde te krijgen datje beter hulp daarbij krijgt,ik doe het alleen onder mensen die niet weten wat blowen doet...,
    Mijn problemen zijn het volgende, druk op me hoofd vooral als ik net wakker ben, concentratie op gesprekken(mensen kunne zien dat me hersen nog niet helder werkt), nadenken op snelle reacties(duurt langer), 2 keer per dag wordt ik duiselijk moe en dom,zenuwachtig, warm, prik of zware ogen, waasig, voor 30 min ongveer dan ik het alles over, niet de hoofd drukte en concentratie, werd ook depri, in het begin kreeg ik huilbuien dat gaat wel veel beter,(ik kwam der achter dat ik me gezondheid aan het verkloten was), donkere kringen onder me ogen.
    Dus dat was het ongeveer ik hoop jullie was rustiger te maken bij het afkicken wacht niet tot het te laat wordt, je zult zien
    zien wat blowen metje doet...
    Ik krijg wel reacties van vrienden etc,.. Dat ik er beter uitzie geen jointhoofd(om het zo te zeggen)
    Sterkte dr mee en je kunt het! 😀

Reageren

Knap van je en heel goed dat je ermee bent gestopt. Het zal zeker niet makkelijk zijn maar wel de moeite waard. Volhouden dus. Je krijgt er ook iets voor terug: je leven.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: moelijker dan je denkt het afkicken van blowen.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe