- kevin vdp7 juni 2010 om 11:03
jo kben kevin ik smoor vn myn 16j en ben nu 19j ik smoor een duistje op 3dagen en ik kan my geen leven meer voorstellen zonder ganja of hasj ik weet niet meer wat ik deed om my te amuzeeren enzo voor ik begon met smoore en ik zou graag trg meer dingen in myn leven doen zonder aan een joint te denken maar iedereen in myn leven smoord al myn vrienden en somige vn myn familie ik woon nu aleen en ge kunt u wel voor stellen dat er hier dan wel veel komen smoore maar kwil ook niet zonder vrienden zitten om die canabies te ontweiken ik ben al 2keer gestopt vo 2maand en een keer 3maand maar de ged8ten om te smoore blyf in myn hoofd zitten vorige jaar toen ik ng op school zat hebben ze my naar c.a.t. gestuurd maar da helpt echt nie in tegendeel kheb daar in die groep nieuwe dealers leren kennnen. maar ik wil wel stoppen en nu niete meer minderen maar gwn stopppen kan iemand my tips ofzo geven AUB btw ik heb soms hevige steken in myn borst kas kan da er iets met te maken heben? en als ik ga werken smoor ik ng 1 voor ik vertrek maar dan in de na middag tril ik zo moet ik my zorgen maken somige maten zeggen dat da gwn vermoeidhed is gr kevin
3 reactiesReagerenGuido7 juni 2010 om 19:00En wat doe je met die innerlijke stem dat jij anders wil zijn dan je vrienden? Blijf je meelopen of ga je je eigen weg volgen, op de manier die het beste bij jou past en die leidt naar het doel dat jij nastreeft.
We kunnen het wel hebben over al die drugs maar waarom hebben we het niet over jou? Daar gaat het toch om!
Reagerenkevin vdp7 juni 2010 om 22:37ge hebt my nu iets verder laten kyken maar die inerlyke stem verdring ik gwn denk ik.
Reageren
ik doe ale dagen het zelfde opstaan smoore werken eten kuisen wassen smoore slaapen en meestal lange dagen 9u tot 9u en zaterdag ook werken maar dan de n8 en als ik iets doe uitstap ofzo of gwn thuis ben smoor ik als reflex gwn omdat ik my het niemeer voor kan stellen zonder het is als een gewoonteTim7 juni 2010 om 22:59Wat schrijf je grappig. Is dat een smoor-taaltje? Ik denk dat je hooked bent. Dat is drugs-taal.
Reageren