- Malik7 november 2016 om 13:22
Tandor k voel me nu stukjes beter ik kan me beter orriënteren op wat ik doe maar wat nog wel meevalt is dat ik nog wazig zie
Kan het omdat k niet genoeg slaap hb gehad? want nu val ik heel snel in een diepe slaap
John (moderator)
7 november 2016 om 13:25Dat is in ieder geval alvast een goed teken. Nog even geduld dus
ReagerenMalik7 november 2016 om 13:57Ja dat denk ik ook maar welke effect denk j dat paracetamol tablettn zulln hebbn op me wazigheid
ReagerenMalik7 november 2016 om 13:59En soms voel k een paar tintellingen in me wangen en mond
ReagerenJohn (moderator)
7 november 2016 om 17:10Paracetamol zal daar geen invloed op hebben.
Reageren
Je zult nog wat geduld moeten hebbenmalik7 november 2016 om 17:53Okey ik wacht wel af maar is het nu dat me hersenen weer op gamg zijn goed te werken
ReagerenMalik7 november 2016 om 17:57Want aan het begin van de dagen toen ik erg last van had overal en alles wat ik deed werd k duizilig van en ik hoorde me stem 2 keer in me hoofd kreeg angst aanvalln enz
Welke veranderingn ik opgemrkt hb is
Geen 2 stemmige voice n me hoofd
Geen duiziligheid van alles wat ik doeAlleen nog wat wazig zien en me focus is nog niet 100% maar wel in de 90
ReagerenJohn (moderator)
7 november 2016 om 18:18Dan gaat het beslist goed komen
ReagerenMalik7 november 2016 om 18:43Gatorade drink(Oranje) hb k gister avond gedrokn ik voelde daardoor ook deze hele verandering ik ben vergetn dat te vertelln en als k moet slpn slaap ik nu gerustloos me eetlust is ook bevorderd (want dat had k niet echt)
ReagerenJohn (moderator)
7 november 2016 om 18:57Zoals ik al schreef zal het best wel goed komen
ReagerenMalik7 november 2016 om 21:39Okey dank je wel voor het beetje bijstaan van me k voel me allot beter nu ik zei ook nog alleen wazigheid en focus nog niet zo goed maar hoop dat het met de dag beter wordt
ReagerenMalik8 november 2016 om 03:10K bn nu kortademig het lijkt alsof me lichaam naar meer zuurstof zoekt
Een soort van druk op me borst
ReagerenJohn (moderator)
8 november 2016 om 09:49Dat is hyperventilatie.
Reageren
Als je dit zo plotseling krijgt, kun je daar een oefening voor doen.
5 tellen rustig door je neus inademen en 8 tellen rustig door getuitte mond uitademen. En dat een aantal keren herhalenmalik8 november 2016 om 14:08Dat helpt maar niet echt helemaal het gaat pas over na minuten van rustig zijn
ReagerenJohn (moderator)
8 november 2016 om 14:29Dat is normaal…
Reageren
Gewoon nog wat geduld