Zoeken Vraag het forum

Raar gevoel na blowen .

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Onbekendvdb

oke ik zit al een paar dagen met stress dit komt doordat ik 1 week terug ongeveer Hasj geblowd heb en toen half uur erna kreeg ik een bad trip het leek alsof ik uit me lichaam getrokken werd etc … Na een paar uur was het weer weg maar het was anders dan andere mensen trippen (vrienden van me ) daarna nog 2x geblowt en nu heb ik al 3 dagen last van een hangende trip terwijl ik 3 dagen terug geblowd had voor t laatst heb al wat opgezocht kwam al snel uit op Depersonalisatie en Derealisatie het lijkt alsof ik dood ben ofzo echt heel vreemd ik heb geen joint meer aan geraakt ( wat ik nooit meer ga doen ) maar ik maak me zeer ernstig zorgen … ik slaap slecht etc … ik vraag me echt af wanneer ik weer normaal ben en functioneer en alles ! Kan iemand mij vertellen hoelang dit duurt ? Of wat ik hier tegen kan doen. Is dit normaal ? Ik ben 16 jaar oud … Is echt niet meer leuk dit ..

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zorg dat je veel water drinkt en dagelijks vers fruit eet. Als de klachten langer dan een week aanhouden, raad ik je aan om naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Onbekendvdb

dankjewel ik zal het proberen .. hoop dat het goedkomt .. ik hou jullie op de hoogte

Reageren
    Maya

hey ik ervaar het zelfde gevoel ook al 1 week als ik 2 liter water en vers fruit eet elke dag is de derealisatie dan ook weg ? Ik wil deze droom uit ! Alvast bedankt Tandor..

Reageren
    John (moderator)

Het zou in ieder geval kunnen helpen om er vanaf te komen

Reageren
    Maya

dankuwel Tandor ! Ik waardeer uw hulp uw helpt zo veel mensen op dit forum .. en stelt zoveel mensen gerust ! Bedankt 🙂

Reageren
    Yannick

Heb precies hetzelfde meegemaakt als jou (in 2014 oktober, 14 jaar oud). Op de avond van de dag dat ik de joint had gerookt (middag) ging het flink mis. Ik begon uit het niets te trillen en wist niet wat me overkwam. De volgende dag had ik het gevoel nog steeds en voelde me super depressief. Maar ik kan je vertellen dat het met de dag minder wordt. Heb er 2 maanden zeer veel last van gehad omdat ik dacht dat ik me hele leven hier last van zou hebben. Na 2 jaar voelde ik me bijna weer helemaal de oude. Ik weet niet of ik aan het gevoel gewend ben geraakt of dat het weg is. Ik blow nu sinds een jaar zowat elke dag en merk dat het gevoel langzaam terug komt. Ik probeer te stoppen met blowen maar dat is moeilijk. Tips die ik je kan geven uit ervaring : Blijf niet nadenken over het gevoel, hierdoor wordt je steeds depressiever. Eet, drink en slaap goed. En laat de moed niet in je schoenen zakken want het komt goed maatje.

Reageren
    Onbekendvdb

hey man ik herken je verhaal zeer . T is nu zo n maandje verder al naar huisarts geweest die zegt dat t zelf wel weggaat en maar heh er nog steeds last van het stoort me erg ik slaap heel slecht dromen lijken werkelijkheid als ik wakker wordt schrik ik en dan tik ik mezelf aan om te kijken of ik echt wakker ben verder ben ik erg bang wil niet naar de psycholoog omdat ik de pilotenopleiding ga beginnen en daar kijken ze heel erg streng naar psychishe klachten daarom ben ik bang dat het me toekomst zou kosten . Ervaar nog steeds het gevoel alsof ik dood ben maar ik heb nu beetje besef dat het niet zo is omdat andere dit ook hebben het is alsof de hele wereld zn best doet om te laten lijken dat je nog leeft ofzo heel naar . In iedergeval ik ga het af wachten hoop dat het weg gaat en dat ik hier nooit meer last van zal krijgen ik zal ook nooit meer drugs aanraken ik zit in een periode waar je nong bent en alles wilt proberen blijkbaar niet zo slim 🙁 mvg bedankt voor de reacties !

Reageren
Reageer op: Raar gevoel na blowen .
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.