- marietje30 april 2018 om 11:06
hooi,
ik heb een half jaar geleden een joint gerookt die niet zo goed viel ik kreeg ineens een heel opgejaagd gevoel.
maar 3 dagen erna kreeg ik ineens paniek aanvallen en had ik het gevoel alsof ik in een nep wereld zat en ik bleef het opgejaagde gevoel houden.
nu een half jaar later is het gevoel minder geworden en gaat het wel oke, maar gister was ik gaan chillen met wat vrienden en die waren aan het blowen (ikzelf heb geen joint meer aangeraakt na de laatste) er stond geen raam open en er gingen 43 joints rond. ik werd ineens super bang om stoned te worden en kreeg weer dat opgejaagde gevoel. nu de dag erna voel ik me weer heel raar ik ben super bang dat dit gevoel weer blijft.
wie heeft hier een beetje ervaring me en kan mij een beetje gerust stellen?
ik ben heel bang nu!
7 reactiesReagerenmarietje30 april 2018 om 11:113 joints gingen rond haha sorry nier 34
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2018 om 11:26Waarschijnlijk heb je door de herinneringen en door de rook, toch weer een lichte paniekaanval gehad. Dat zal ook weer over gaan.
Reagerenmarietje30 april 2018 om 12:23oke maar is het mogenlijk dat je stoned word als je er zo bij zit of kan dat niet als je de rook inademt?
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2018 om 12:33Als je er veel van binnen krijgt, zou dat eventueel kunnen
Reagerenmarietje30 april 2018 om 12:42ik ben steeds bang dat ik een terugval krijg van een half jaar terug, het was echt heel naar
Reagerenmarietje30 april 2018 om 13:26zou het kunnen dat je echt voor altijd wat overhoud aan een verkeerde joint?
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2018 om 15:05Er zijn mensen die er wel langdurige klachten aan overhouden…
Reageren