Zoeken Vraag het forum

raar gevoel na blowen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • marietje

hooi,

ik heb een half jaar geleden een joint gerookt die niet zo goed viel ik kreeg ineens een heel opgejaagd gevoel.

maar 3 dagen erna kreeg ik ineens paniek aanvallen en had ik het gevoel alsof ik in een nep wereld zat en ik bleef het opgejaagde gevoel houden.

nu een half jaar later is het gevoel minder geworden en gaat het wel oke, maar gister was ik gaan chillen met wat vrienden en die waren aan het blowen (ikzelf heb geen joint meer aangeraakt na de laatste) er stond geen raam open en er gingen 43 joints rond. ik werd ineens super bang om stoned te worden en kreeg weer dat opgejaagde gevoel. nu de dag erna voel ik me weer heel raar ik ben super bang dat dit gevoel weer blijft.

wie heeft hier een beetje ervaring me en kan mij een beetje gerust stellen?

ik ben heel bang nu!

7 reacties
    Reageren
    marietje

3 joints gingen rond haha sorry nier 34

Reageren
    John (moderator)

Waarschijnlijk heb je door de herinneringen en door de rook, toch weer een lichte paniekaanval gehad. Dat zal ook weer over gaan.

Reageren
    marietje

oke maar is het mogenlijk dat je stoned word als je er zo bij zit of kan dat niet als je de rook inademt?

Reageren
    John (moderator)

Als je er veel van binnen krijgt, zou dat eventueel kunnen

Reageren
    marietje

ik ben steeds bang dat ik een terugval krijg van een half jaar terug, het was echt heel naar

Reageren
    marietje

zou het kunnen dat je echt voor altijd wat overhoud aan een verkeerde joint?

Reageren
    John (moderator)

Er zijn mensen die er wel langdurige klachten aan overhouden…

Reageren
Reageer op: raar gevoel na blowen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.