- Anoniem13 april 2015 om 16:24
Hallo ik ben een 15 jarigen jongen en heb in mijn leven al een stuk of 20 keer geblowd alrijd een heerlijk ondspannen gevoel gehad en ook lagbuien allen was het gister totaal anders ik zat in de tuin een vriend had een joint van 1/1-5 gram wied gedraait en die gingen we met zijn 3en doen na een paar hijsen was ik heel laggerig en voelden ik me goed toen greeg ik een shot en ging lekker zonnen want we zaten in de tuin ik lag zo ondspannen dat ik me heelemaal lied gaan ik kreeg plotselimg het gevoel dat ik weg ging van de plek waar ik zat ( de uin dus) en dat ik boven op de wolken aan het liggen was met een heerlijk warm gevoel ik had me nog nooi zo goed gevoelt tot ik beseftemdat dat gevoel niet nodmaal was ik deed mijn ogen open en merkte op dat’1 van mijn vrienden weg was ik vroeg aan mijn anderren vriend waar is hij heen hij is opeens weg ik boelden mijn heele lichaam tintelaan en hoorden constant een ruis denk het bloed in mijn oren. Ik ging naar binnen op de bank zitten en ik voelden mijn hart tekeer gaan echt heel snel ik zij 2 min na het buiten mijn ligaam gevoel dat ik een psigose had of neee dit is niet goed ik davht ook gelijk aan schitsofrenia ik had kon de dingen die de mensen om me heen tegen me zijn goed horen maar ze deden me niks ik geloofde ze niet en ik kreeg gedachtes in mijn hoofd van als dit zo blijft wil ik dood ik ben altijd een persoon geweest die niet in god gelooft maar toen wel ik had het gevoel alsof ik gestraft werd en alle 7 de zondes moest ondergaan ( sorrie ik ben slecht in het beschrijven) maar ik ben toen naar huis gegaan gezecht dat ik misselijk was mis iets verkeerd gegeten en heb nu 1 nacht geslapen kwam redelijk snel in slaap ik werd dus vanochtend wakker en dacht toen dat ik depresief was vond niks meer leuk en voelde me heel slecht ik heb vandaag en gister veel overgegeven het was de eerst 30 min na mijn ervaring het ergste gevoel daarna steeds minder geworden ik lich nu in mijn bed en vraag me af wat dit is is dit blijvend ik haat het gevoel wat ik nu heb alsof alles niet uitmaakt ofzo weet niet presies plzz reageer
Ps ik heb het mijn anders niet verteld mijn beste vriend weet het wel daar was ik toen mee1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 april 2015 om 18:28Een bad trip dus…
Zorg dat je veel water drinkt en eet elke dag een stuk vers fruit. Blijf voorlopig van de joints af en van alcohol…
Reageren
Als de klachten blijven aanhouden, ga dan naar je huisarts..