Home / Zwangerschap / Zwanger spiraal
Hallo, ik heb nu 2,5jaar een mirena spiraal maar heb het gevoel dat ik zwanger ben. Heb al een kindje maar wist het van hem pas toen ik 6maanden zwanger was (lang verhaal). Nu weet ik niet goed of ik het me allemaal maar in beeld of het wel zo zou kunnen zijn. Ik heb sinds vorige week last van pijn/steken in de onderbuik en ook precies zo plopjed gevoel, ook in men onderrug heb ik pijn, heb geen ochtendmisselijkheid maar kan wel een aantal keer in de dag en vooral Savonds plots misselijk of draaierig worden, wanneer er over iets 'vies' bv van eten of andere dingen word gesproken het gevoel dat ik moet braken (normaal heb ik dat niet), de ene keer heb ik een enorme eetlust en de andere dag helemaal geen zin in eten en ook het plassen is anders, heb niet speciaal het gevoel dat ik meer moet gaan maar nu is het precies dat vanaf ik dringend moet gaan, ik altijd uit het niets druppeltjes verlies terwijl ik dat nooit had. Ik heb sinds ik de spiraal heb nooit if alper nog regels gehad dus kan het daar ook niet uit afleiden. Ik heb vandaag 2zwangerschapstesten gaan halen en dacht ze morgenvroeg bij men ochtendurine te doen maar ben elke dag maar aan het twijfelen of ik het me niet allemaal inbeeld. Iemand hier ervaring mee of die me raad zou kunnen geven? Alvast bedankt!
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!