Home / Zwangerschap / ??
Hoi hoi,
Hier mijn vraagje. Ik heb paar weken geleden terug voor eerst seks gehad met me vriend hij was niet klaargekomen zei die maar had wel toen naar wc ging wat afscheiding leek wel. Ik slik zelf de pil gewoon. Had dagen daarna wel echt erge buikpijn. Nu ben ik gewoon al twee keer ongestelt geworden. Maar begin nu weer last te krijgen van me buik lijkt wel alsof ie zich opzet want zo net onder me navel lijkt het wel dikker te worden. En ik heb last van zweten in de nacht en hoesten. Is de kans er dat ik zwanger ben ?
Dat lijkt me toch zeer onwaarschijnlijk. Ik ga er vanuit de je de pil altijd op tijd neemt en er geen vergeet.
Ik neem hem altijd elke ochtend in en zover ik weet geen vergeten! En ben 2 keer precies zelfde ongestelt geworden zoals hoort
Dan is het toch niet erg waarschijnlijk dat je zwanger bent.
Zou je na 8/9 weken als ik zwanger zou zijn iets aan je buik kunnen zien? Ik heb namelijk ook last van super erge keelpijn
We kunnen zo natuurlijk eindeloos doorgaan..... Nogmaals: het is zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent.
Doe een zwangerschapstest dan weet je het zeker.
Ik vraag me alleen af wat erge keelpijn met zwangerschap te maken zou moeten hebben. helemaal niks dus......
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!