Home / Zwangerschap / Help, ben ik toch zwanger?
Hoi,
Ik wil hier gewoon ecen mijn verhaal kwijt, want ik weet mezelf echt geen raad meer.
In augustus heb ik onveilige seks gehad, ik wert het enorm stom van mezelf.. maar je kent het wel "in the heat of the moment" geen condoom bij de hand.. In ieder geval ik was er niet helemaal gerust op. Ik ben dus naar de apotheker gereden en heb 36u na het onveilig vrijen de morning-afterpil ingenomen.
Vrij gerust onder het feit dat ik die pil genomen had ging mijn leven weer zijn normale gang. Tot ik plots merkte dat mijn buik vrij opgezet was, ook wat last van pijn in de onderrug en diarree verder niets abnormaal. Het idee van een eventuele zwangerschap kwam weer in me op, maar ik besteedde er verder weinig aandacht aan.
Ondertussen november spookte een zwangerschap terug door mijn hoofd. Mijn buik was nog steeds wat opgezet, was de laatste tijd nogal erg vermoeid en rommelende darmen. Er niet helemaal gerust in kocht ik mezelf een zwangerschapstest en nam de proef op de som. Tot grote vreugde (ik wil absoluut niet zwanger worden) testte ik negatief. Dus het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn verdween weer.
Maar toch kreeg ik het niet volledig uit mijn hoofd, ik zocht dan ook regelmatig symptomen van een zwangerschap op en hoe zeker zo'n plastest was.
Nu januari heb ik al maar meer last van rommelende darmen, soms een wee gevoel in mijn maag, pijn in de onderrug, gevoelige borsten, vermoeiend en een vieze smaak in m'n mond. Ik nam het zekere voor het onzekere en bracht een bezoek aan de dokter. Die nam een bloedtest. Daaruit bleek dat ik niet zwanger ben. Hij vertelde me erbij dat ik hiervan 100% zeker kan zijn.
Toch blijf ik al deze symptomen vertonen. Wat scheelt er met mij? Ik wil echt absoluut niet zwanger zijn!
Zwanger ben je in ieder geval niet. Daar kan ik dan kort over zijn.
Misschien worden je klachten voornamelijk veroorzaakt door de stress....
Deze symtone heb ik ook en ik bleek een te trage schildklier te hebben. En je gevoelblijft maar zeggen dat je zeker weet dat je denkt dat je zwanger bent emaal dat ik wist dat het niet zo was ging ik vragen aan de dokter of hij mij wilde bloedprikke of suiker enzevoort en daar uit bleek dat ik dus een te trage schildklier heberg vermoeid niet kunnen slapen pijn in de onder rug inderdaad en vaak diaree
Kort om dat gevoel dat jee zwanger zou kunnen zijn komt steeds meer
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!