Zoeken Vraag het forum

Heb ik kans op zwangerschap?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedemorgen,

Laatste 3 maanden had ik mijn periode op 16-09-2013
    11-10-2013
    6-11-2013

Op 17 nov heb ik seks gehad 2 keer in de ochtend en hij is in mij klaar gekomen.
    Nu denk ik dat ik gisteren mij eisprong heb gehad maar twijfel heb wel echt last van mijn borsten en pijn gehad in mijn onderrug.
    Maar kan ook dat ik mijzelf weer goed gek maak haha..

Maar vroeg mij af is er een kans en als ik deze week innesteling heb krijg je dan altijd bloed of hoeft dat niet perse?

dank je wel.

groetjes

45 reacties
    Reageren
    Anoniem

oh en ik slik al jaren niet de pil.

Reageren
    Tandor1

Qua tijd zou het kunnen. Een innestelingsbloeding hoeft niet perse op te treden. Dat wordt dus even afwachtten dan……

Reageren
    Anoniem

oke ben echt enorm benieuwd…
    Kan zeker pas vanaf volgende week testen..

Reageren
    Anoniem

bedankt voor je reactie btw haha

Reageren
    Tandor1

Het beste is op of na de eerste dag van de nieuwe ongesteldheid.
    Er zijn testen die iets eerder kunnen worden gebruikt.

Reageren
    Anoniem

oke dank je wel..

trouwens vraagje, sinds gisteren heb ik last van brandend gevoel met plassen doet echt pijn ook in onderbuik. hij had wel anaal mij gevingerd en toen ook gewoon zeg maar, toen deed het al branden kan het daarvan zijn?

Reageren
    Tandor1

Dat is op zich niet zo handig. Je brengt zo bacteriën vanuit je darm over op de vagina. Maar of het de oorzaak van brandend gevoel is?

Een schimmelinfectie of een blaasontsteking is waarschijnlijker.

Reageren
    Anoniem

oh ja dat kan ook haha.. het valt nu trouwens erg mee dus ik denk dat er niet echt iets was meer geïrriteerd.
    2 december moet ik mijn menstruatie krijgen wacht rond die tijd ben benieuwd

Reageren
    Tandor1

Spannend !

Reageren
    Anoniem

hahaha ja heel erg. Echt apart dit gewoon en normaliter voel ik heel erg mijn eisprong maar nu weet ik gewoon niet of ik het heb gevoeld haha..
    Word helemaal gek van mij zelf maar het is maar afwachten..
    Ik laaat het hier weten als ik meer nieuws heb haha

Reageren
    Anoniem

Sorry vraagje,

Ik heb nu al paar dagen last van duizeligheid, heel erg veel moeten plassen( hier aan twijfel ik want ik drink ook veel water en thee), heb echt kleine steekjes in mijn onderbuik en een soort apart periode gevoel alsof die eraan komt maar dat kan nooit dat is pas zeker over 2 weken en licht gevoelige borsten. Normaal zijn ze een week van te voren echt enorm gevoelig.
    Kan het zijn dat ik nu al symptomen heb, kan dat uperhaubt zo vroeg of is dat gewoon een vroege menstruatie wat er aan komt?

liefs en thx

Reageren
    Tandor1

De klachten die je hebt, zouden door de eisprong kunnen komen. Je zit nu rond je vruchtbare dagen.
    Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie?

Reageren
    Anoniem

Ja dat kan ook ja, maar vaak heb ik het dan maar 1 dag. Eerst dag van mijn laatste menstruatie was 6-11-2013 en ik had 17 nov onbeschermd seks

Reageren
    Tandor1

Je schreef dat je over 2 weken pas zou moeten menstrueren. Hoelang duurt je cyclus gemiddeld?

Reageren
Reageer op: Heb ik kans op zwangerschap?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.