Zoeken Vraag het forum

Heb ik kans op zwangerschap?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sbhjano

Hallo ik ben een meisje van 16 jaar en ik heb vrijdagochtend seks gehad en mijn vriendje is klaargekomen in mij. Ik neem de pil, maar ik besef nu (maandagavond) dat ik een pil vergeten ben en ik denk dat ik dat vergeten ben na de seks dus vrijdag of zaterdagavond. Heb ik nu kans om zwanger te zijn????

17 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik welke week van de strip ben je ze dan vergeten?

Reageren
    Sbhjano

mijn laatste pil moet ik morgenavond nemen dus dinsdagavond.

Reageren
    John (moderator)

Ik vraag in welke week van de stip je de pil bent vergeten…

Reageren
    Josephine

ik denk dat ze wilt bedoelen in de laatste week van haar strip

Reageren
    Sbhjano

Ja sorry dat bedoel ik. In de laatste week van mijn strip.

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je de pil zonder stopweek doorslikken. Dan is er niets aan de hand

Reageren
    Sbhjano

Dus nu moet ik de pil dan doorslikken.. en als ik dat niet doe dan is er wel een kans?

Reageren
    John (moderator)

Als je dat niet doet is er kans op zwangerschap

Reageren
    Sbhjano

oke.. het was gewoon omdat mijn ouders dat niet weten en mijn moeder weet dat ik mijn regels ga krijgen dus kan ik onmogelijk de pil doorslikken denk ik..

Reageren
    John (moderator)

Denk je dat je het beter is om je moeder te moeten vertellen dat je zwanger geraakt bent?

Reageren
    Sbhjano

stel u nu voor dat ik ze niet doorslik ik krijg zaterdag mijn regels stel u voor ik krijg mijn regels dan is er niets meer aan de hand

Hoeveel kans is er dat ik zaterdag mijn regels niet krijg

Reageren
    John (moderator)

Ik doe niet aan kans berekeningen. Er is in ieder geval een kans om zwanger te raken als je de pil niet doorslikt

Reageren
    Ninaa

Ik ben best wel bang dat ik zwanger raak, ik ben vanaf dinsdag ongesteld maar ben ongeveer halverwege de strip gestopt (met een rede) maar kan ik nu gewoon seks hebben of heb ik dan een grote kans op zwangerschap ?

Reageren
    John (moderator)

Waarom ben je halverwege in de strip gestopt? Hoeveel pillen had je al genomen van de strip?

Reageren
Reageer op: Heb ik kans op zwangerschap?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.