- Anoniem15 juli 2016 om 10:24
Hallo ik heb eergisteren seks gehad met mijn vriend met condoom. even later merkte ik dat hij de condoom er af heeft gehaald en dat we de heletijd seks hebben gehad zonder condoom. ik was echt woest! Zonder mij toestemming Ook gewoon, ik had helemaal geen idee er van tijdens het klaarkomen heeft ie het eruit getrokken, en hij zei tegen me je kan alleen echt zwanger raken als ik echt in je klaar kom ik zit nu echt met een twijfel gevoel ik ontvang mijn volgende menstruatie pas 1augusrus t/m 6 augustus, heb een cyclus van 29 a 30 dagen, alleen weet ik niet zo goed wat ik moet doen hijs niet klaargekomen in me ben 19 heb het verder nog nooit onveilig gedaan en ik zit ook niet aan de pil, en ik wil totaal geen kind nu, graag hulp 🙁 !!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juli 2016 om 10:29Je vriend is wel erg optimistich…..
Ik denk dat je er verstandig aan doet om toch de Morning After Pil te gebruiken. Omdat het eergisteren al was, de Ella-one…maar dan wel vandaag nog zo snel mogelijk.
ReagerenAnoniem17 juli 2016 om 14:32Hallo ik heb de MAP gehaald alleen kom er nu achter dat het meer dan 72u geleden is geweest heb hem alsnog kunnen innemen , stel ik verwacht 1 augustus t/m 6aug, mijn menstruatie niet kan ik alsnog na de huisarts gaan voor pillen ? Want ik ben echt niet toe aan een kindje heb het ook met me vriend er overgehad die wou liever niet dat ik het weg zou doen , en ik ben best wel tegen abortus maar zie dat ik nu geen keus heb
ReagerenJohn (moderator)
17 juli 2016 om 14:41Daarom had ik ook geschreven dat je de Ella-one moest gebruiken…
Reageren
als je menstruatie uitblijft ga dan inderdaad naar de dokter.