- Anoniem2 december 2013 om 20:19
dank je wel!!
Anoniem4 december 2013 om 08:01Hai! Heb vanochtend een test gedaan wederom niet zwanger, nog steeds niet mijn periode. Wel gevoelige borsten maar ik denk eerlijk gezegd dat het echt door mijn stress hiervoor komt hahaha. Kan mij niet voorstellen na 4 zwangerschap testen dat ik zwanger ben. Heb nog 1 test dus ga dan laatste keer aan einde van de week doen, mocht ik daarvoor niet mijn periode krijgen haha
ReagerenAnoniem4 december 2013 om 08:14Het heeft helemaal geen zin om te testen als je niet over tijd bent. Verdiep je eens wat meer in het hormoon HCG: http://nl.wikipedia.org/wiki/Humaan_choriongonadotrofine
ReagerenTandor14 december 2013 om 15:25Dat wist de vraagsteller natuurlijk ook wel. Daarom heeft ze de sensitest gebruikt. Die kun je nl al 4 dagen voor de NOD gebruiken.
Vraagsteller:
Reageren
In principe zou je menstruatie gisteren of vandaag moeten beginnen. Ik zou even het weekend nog afwachten voordat je een nieuwe test doet.Anoniem4 december 2013 om 19:14Ja en wil jij je dan beter verdiepen in mijn topic? hahaha… 😉
Dank ej wel Tandor1! Ik ga inderdaad pas volgende week testen mocht er niks komen, vind het zo gek allemaal. Want kans op zwangerschap kan toch niet? Kan toch niet zo laat nog innesteling krijgen?
ReagerenTandor14 december 2013 om 20:17De innesteling van de bevruchte eicel vindt enkele dagen na de conceptie plaats. Je vruchtbare dagen waren ongeveer 14 dagen geleden. Dus de innesteling zou dan ongeveer iets meer dan 1 week geleden hebben plaats gevonden. Allemaal dus “ongeveer”, want exact is het niet vast te stellen. Je hebt in ieder geval wel seks gehad in de tijd dat je vruchtbare dagen waren. Dus een kans is er dan wel.
Ik heb zojuist nog eens alle berichte nagelezen. Wat ik eigenlijk niet weet is: wil je überhaupt zwanger worden?
ReagerenAnoniem4 december 2013 om 20:51Ja oke maar daardoor snap ik die korte, vage bloeding niet. Nnee ik wil niet zwanger zijn echt totaal niet
ReagerenTandor14 december 2013 om 21:08Het probleem is dat die korte vage bloedingen altijd te pas en te onpas kunnen voorkomen. Daar is helaas geen peil op te trekken.
Laten we dan hopen dat je binnenkort menstrueert.Ik zou er wel eens over nadenken of het niet verstandiger zou zijn om een anticonceptiemiddel te gaan gebruiken. Zo voorkom je natuurlijk een hoop stress.
ReagerenAnoniem4 december 2013 om 21:10Pff ik hoop heel erg dat ik niet zwanger ben vind dan ook wel erg raar van de 5 testen, dan had op zijn minst toch iets van lichte streep geweest moeten zijn en dat was echt absoluut niet zo.
Geloof mij ga zeker aan de pil!!! hahaha was gewoon in the heat of the moment niet slim en had nooit verwacht dat ik kans had op maar goed, moet nu gewoon de consequenties dragen en hoop dat niet zo is.
ReagerenTandor14 december 2013 om 21:14Nog een paar dagen afwachten dan maar. Zal voor je duimen. Laat even wat weten over enkele dagen of eerder als je menstruatie er is.
ReagerenAnoniem4 december 2013 om 21:18Ja zeker dank je wel. Doe ik! Ik hoop dat universum even met mij mee zit en ik zal heel erg van deze fout leren.
ReagerenAnoniem11 december 2013 om 05:36ik heb net zwangerschap test gedaan en ben zo bang dat ik zwanger ben..
Reageren
Ik zie een licht streep en betekent dit dat ik zwanger ben?
Heb mijn periode nog steeds niet.Anoniem11 december 2013 om 05:38wat denk jij? ik ga deze ochtend doktor bellen
ReagerenTandor111 december 2013 om 17:16Ik lees u net je berichtje.
Reageren
Ben je nog bij de huisarts geweest?Anoniem12 december 2013 om 18:49Is niet erg en ja ik ben zwanger. Ga morgen abortus pil nemen is gewoon beter en sta er volledig achter.
Reageren
Dit zal mij nooit meer tweede keer gebeuren dat weet ik wel.