zwangerschapstest

Ik heb een vraag over een zwangerschapstest. Als ik de test in het licht hou en een beetje schuin zie ik een streepje. Maar als ik van bovenaf kijk dan niet. Ik heb een niet gebruikte test ook in het licht gehouden maar daar zie ik de streep niet. Ook als ik een foto maak zie ik in het licht een streepje. Is deze test dan nu positief?

Reageren

Als je lang wacht met naar een test kijken, kan je een zogenaamd 'indroogstreepje' zien. Dat betekent geen positieve test, maar ik snap dat je twijfelt. Hoe lang ben je over tijd? Je kan in elk geval het beste over 2 dagen opnieuw testen... Succes!

Reageren

Nee, het was na een minuut al zichtbaar, juist na een tien min trok het weg.

Reageren

Gewoon nog een keer testen...

Reageren

En...?

Reageren

Dat is juist het probleem ik blijf die streep hetzelfde houden, dwz goed zichtbaar als ik de test in het licht hou. Maar als je zeg maar van bovenaf kijkt dan zie je het niet. Is dit nu iets of is het toch negatief?

Reageren

Ik zou het ook niet weten, maar waarom doe je niet gewoon nog een test van een ander merk?!

Reageren

Ja heb ik gedaan maar hetzelfde verhaal.

Reageren

Hoi,
    Dan nu wachten of je ongesteld gaat worden of niet, of je gaat naar de huisarts voor een bloedtest.

Groetjes

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: zwangerschapstest

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe