kan ik zwanger zijn

Hoi

Ik heb een vraagje mijn vriend en ik hebben seks gehad maar hij is niet in mij klaargekomen. Kan je van voorvocht zwanger raken? Mijn cyclus is tussen de 21-24 dagen ongeveer. Maar nu ben ik 1 dag overtijd heb een test gedaan: negatief. Bestaat dan wel een kans dat ik zwanger ben?
    Hoor het graag

Reageren

Hallo Spokey,

Ja, in voorvocht zitten zaadcellen
    Ja, door voorvocht kun je dus zwanger raken

Ben je niet aan de pil? Dan kun je zwanger zijn.
    Waarom gebruik je geen condoom? Denk ook aan SOA's !!!

Reageren

nee ik zit niet aan de pil omdat ik na de bvalling niet meer ongesteld werd en toen kon ik beter stoppen met de pil toen heb k een spiraal gehad maar dat stote mijn lichaam weer af
    dus schoot het ook niet zo op

maar als ik zwanger blijkt tezijn dan is het welkom

maar de testen zijn negatief dus niet zwanger

Reageren

Ja, je kunt zwanger zijn, ja in voorvocht zitten zaadcellen, en ja, doe over een paar dagen tot een week weer een nieuwe test. Duimen dus!

Reageren

ja dank je wel ik heb n u een zoontje van 14 maanden bijna maar ik had er nog iets an gehoord dat je er dus zwanger van kunt worden ja ik wacht ook nog een paardagen want mijn cyclus in altijd 24 dagen en nu ben ik het nog niet

Reageren

hoi ik begrijp er niks meer ervan ik word er gek van van die twijffel gevallen
    heb net weer maar een test gedaan en weer negatief
    ben nu ckers 1 dag overtijd bij mijn zoontje gaf ie dat toen wel meteen aan en was toen zwanger

ik ben nooit overijt en het klopt precies altijd mijn cyclus
    maarja moet maar afwachten en anders bel ik van de week wel de dokter op
    dus ik denk nu gwn dat ik niet zwanger ben

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: kan ik zwanger zijn

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe