Home / Zwangerschap / Zwanger?
Ik zit nu bijna 4 maanden aan de pil. Ik heb 4 maanden (april) geleden beetje gelegen op bed met mij vriendje. Hij heeft toen een condoom aangedaan en met zijn piemel alleen over mij vagina heen gestreeld. Hij heeft af en toe wel beetje tegen aangeduwd, ik ben nog maagd en heb nog nooit seks gehad. We hebben die dag naast de normale pil ook de noodpil gehaald en die heb ik geslikt. Ik voel mij na 4 maanden niet lekker, ik heb ook een streep van mijn schaamstreek tot mij navel. Ik heb eind mei 3 zwangerschaptesten uitgevoerd, deze waren negatief. Dit heb ik toen voor mij cyclus gedaan, omdat ik nog niet ongesteld was geworden. Ik ben tot nu toe elke maand ongesteld geworden. Alleen ik zie nu dus die streep op me buik en die is mij nooit eerder zo opgevallen. Ik voel mij ook niet lekker en heb last van mij buik en maag en hoofd en oren etc. Ik ben hier al voor naar de dokter geweest en die zei tegen mij dat dit een virus is. Alleen ik ben nu bang, omdat net die streep zie op mij buik dat ik dalijk zwanger ben..
Ben ik zwanger of is er een kans dat ik zwanger ben?
dat heeft toch niks met zwangerschap te maken. Je bent telkens ongesteld en gebruikt de pil
wat is het dan wel? Ik heb net 3 zwangerschaptesten gedaan en deze waren negatief. Ik heb op dit moment al paar dagen erg last van me buik en heb een borrelde buik en opgezette gevoel/krampen. Ik ben ook misselijk. En hoezo heb ik ineens zo een bruine streep op me buik?
chick, je bent gewoon grieperig of iets. Streep op je buik heeft NIKS met zwangerschap te maken. Je bent NIET zwanger.
Dat kan ik zo ook niet zeggen. Ga dus naar de huisarts met de klachten
Ik ben bang om naar de dokter te gaan.. ik heb echt buikpijn en brandige maagd en die streep vanaf mij schaamstreek tot onder me navel (zwangerschapstreep) maar ik ben tot nu elke maand in mij stopweek ongesteld geweest en heb vandaag nog 3 zwangerschaptesten uitgevoerd, maar deze waren alle 3 negatief. Denk je dat ik zwanger ben?
Hi, beste is naar dokter gaan die kan alleen vertellen wat het is. NIEMAND op afstand kan jou vertellen wat het wel is. Snap je dat? Zwanger ben je sowieso niet anders had je al een positieve test gehad. Streep staat NIET voor zwangerschap echt niet. Dus bel morgenochtend je dokter op en die zal het met je bekijken. Kan ook goed zijn dat je een SOA hebt of iets anders maar bel je dokter. Sterkte!
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!