Zwanger??x

Hallo.
    K zit nu ongeveer 4 maanden aan de pil en heb best vaak seks met me vriend.
    Maar als wij seks zouden hebben zonder condoom en hij komt klaar in me zou ik dan nog zwanger kunnen worden ookal slik in de pil?
    Gr x

Reageren

Nee, want daar is de pil toch nou juist voor bedoeld.....

Reageren

Ja weet maar ik bedoel mensen zeggen dat de pil in een bepaalde tijd nog niet betrouwbaar is is die dat Ongv na 3 maanden wel?

Reageren

Mensen zeggen veel als de dag lang is...

Als je op de eerste dag van de menstruatie met de pil begint, is de pil vanaf de eerste pil betrouwbaar. Begin je op een andere dag gedurende de menstruatie is de pil na 7 dagen betrouwbaar. Begin je gewoon ergens midden in de cyclus na 14 dagen.

Reageren

okee dankjewell

Reageren

Dus hij kan nu gewoon in mij klaarkomen zonder bang te zijn dat k zwanger raak

Reageren

Als je de pil goed gebruikt is dat geen probleem.

Reageren

Dus moet je de pil ook echt precies elke dag de zelfde tijd innemen of maakt het niet uit als je de ene x 9 uur doet andere x 7 uur dan 11 uur ofso of is dat wel erg is die dan niet helemaal betrouwbaar

Reageren

Dat is niet zo'n probleem

Reageren

K had gister de pil genomen maar vandaag hebben k en me vriend het weer gedaan hij is 3x in me gekomen maar 2x niet echt helemaal was meer beetje erin en verder meer ernaast maar de laatste x wel alles erin maar bij alle 3 de keren zat ik gelijk rechtop dus dat sperma kon eruit lopen en heb net de pil genomen maar nog steeds bang dat er toch iets mis is kunnen gaan

Reageren

???? Want k ben wel beetje bang

Reageren

Zoals ik al schreef:

Als je de pil altijd neemt en er geen vergeet, is er niks aan de hand.

zat ik gelijk rechtop dus dat sperma kon eruit lopen  Dat hoef je niet te doen. Dat gaat sowieso niets helpen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Zwanger??x

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe