Zoeken Vraag het forum

Zwangerschapstest verkeerd staand streepje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik weet dat ik zwanger ben, alleen zijden de vorige testen dat niet. Nu zegt het in de bijsluiter dat er een verticaal streepje moet verschijnen wanneer je zwanger bent, al staat er niet bij wat horizontaal betekend. En nu ik later weer keek was het streepje ook weg. Met andere woorden te beschrijven heb ik 2 problemen, het streepje verdween en het streepje staat verkeerd al had ik wel 2 streepjes. Wat nu ben ik eindelijk zwanger of niet?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]Ik weet dat ik zwanger ben[/quote] Als je dat zeker weet waarom doe je dan nog een zwangerschapstest?

Ga naar de huisarts en laat een bloedtest doen.

Reageren
    Anoniem

Als het streepje niet in dezelfde richting staat als het teststreepje dan is de test negatief. Hij geeft dan dus aan dat je niet zwanger bent. Dat staat in de bijsluiter van de test, lees maar even na. Als je twijfelt over de uitslag kun je een test bij de huisarts laten doen.

Reageren
    Roos

Ik heb een zwangerschapstest gedaan en het is twee streepjes en het probleem is is een vlekje inplaats van een streepje
    Wat nu ben ik eindelijk zwanger of niet?

Reageren
    John (moderator)

In de gebruiksaanwijzing staat precies hoe de test moet worden gebruikt, en wanneer en hoe hij moet worden afgelezen. als er een vlek ipv een streep is, dan is de test niet goed

Reageren
Reageer op: Zwangerschapstest verkeerd staand streepje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.