Zoeken Vraag het forum

Licht streepje op zwangerschapstest

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marizza

Hallo!

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje aan jullie!
    Hoe zouden jullie deze zwangerschapstest interpreteren?
    Het is mijn eerste test ooit en zie dan een heel licht streepje (foto). Het is een test van de Kruidvat.
    Ik menstrueer ZEER onregelmatig en kan het hiervan dus ook totaal niet afleiden. Ben natuurlijk de afgelopen tijd niet meer ongesteld geweest, anders had ik de test niet gedaan. Heb enkel de test gehaald omdat ik pijnlijke borsten heb, nu en dan erg misselijk ben en ook vermoeid. Heb dus ook geen idee hoelang ik dan al zwanger zou zijn.

Hopelijk zijn er meerdere dames die wel vaker een testje hebben gedaan en mij verder kunnen helpen!

29 reacties
    Reageren
    Greet

Ik interpreteer hem als ZWANGER :-)!

Reageren
    Marizza

Vanmorgen zag die er al zo uit! Ik kan het echt niet geloven! Zometeen een Clear Blue aanschaffen 🙂

Reageren
    Alisha

Ja hoor, Jij bent hartstikke zwanger. Gefeliciteerd X

Reageren
    Nabii
    1. Heey allemaal! Ik heb vanmorgen een test gedaan. Aangezien ik erg twijfel, wil ik jullie graag om advies vragen. Ik hoorde 3 dagen geleden al ongesteld te worden. Zwanger of niet zwanger?
    Reageren
    Natasja

Ik denk het wel , ik zit nu in hetzelfde schuitje ik ga over 2 dagen opnieuw testen. Ik was vorige maand ook een week te laat ongesteld en deze maand al 1,5 week ik . Ik had vanmorgen ook getest met een licht roze streep , super spannend .

Reageren
    Kirsten

Lieve mensen ik heb een koperspiraal en kreeg gistere deze uitslag op een merk van kruidvat test mijn vraag wat denken jullie zwanger of niet ?

Reageren
    Lina

hallo dames,

ik heb vanochtend deze zwangerschapstest gedaan. Maar het is mijn eerste ooit. Ik ben dus erg aan het twijfelen. Het streepje is erg vaag. Wel of niet zwanger? Wat vinden jullie?

Reageren
    Daniëlle

4x heel licht streepje… maar wel zichtbaar

2 dagen over tijd maar wel wat last van krampen…. verder geen symptomen zoals misselijkheid, pijnlijke borsten etc

Wat moet ik hiervan denken? Wel of niet zwanger

Reageren
    Daniëlle
    Ilona mammadova

Heb test gedaan voor een dag voor menstruatie en heb deze wat denk jullie

Reageren
    Serra

Hoi,
    Ik heb een licht streepje op mijn test, maar heb wel erg vroeg getest nog 8 dagen voor mjjn menstruatie kan dit?

Reageren
    John (moderator)

Testen kun je 14 dagen na de onbeschermde seks

Reageren
    Marloes

Ik heb vanmiddag een test van de action gedaan K zag een licht streepje is dat zwanger of juist niet

Reageren
    Vlinderr

Kunnen jullie me helpen. ene zegt zwanger ander zegt je bent niet zwanger.
    Kan iemand mij uit de brand helpen.

Reageren
Reageer op: Licht streepje op zwangerschapstest
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.