- Aco19 augustus 2023 om 09:58
Hoi iedereen.
Vanmorgen heb ik een zwangerschaptest afgenomen omdat ik nog steeds niet ongesteld ben.
Nadeel is: ik heb een zeer onregelmatige cyclus. De ene keer duurt hij maar 16dageb, de andere keer 41dageb.
Heel moeilijk dus om door te hebben wanneer ik in principe ongesteld moet worden.
Nu zit ik vandaag aan dag 33 van mijn cyclus en is dit dus volgens de doorsnee vyclus relatief lang.
Daarom vanmorgen even een zwangerschapstest gedaan (eentje om 6 dagen voor de uitgestelde menstruatie te testen omdat ik dus niet weet wanneer mijn menstruatie moet beginnen).
Daarop zie ik nu een heel licht streepje.
Maar ik weet niet als ik dit wel als positief mag interpreteren.
Ik heb hem namelijk afgenomen, maar toek even aan de kant gelegd en pas een halfuur later kunnen kijken omdat mijn zoontje mijn aandacht vroeg.Nu weet ik niet als die test misschien te lang heeft gelegen voor ik de uitslag las erop, of als ik effectief wel een streep mag zien…
Het is dan ook wel echt een zeer licht streepje (op foto lijkt hij zelfs nog lichter dan in het echt)
Maandag zou ik naar de winkel gaan en nogmaals een test doen als jullie denken dat ik dit best zou doen.
Tenzij jullie zeggen dat het een vals positief streepje isTest is trouwens van de action.
Bijlagen:
2 reactiesReagerenAnoniem8519 augustus 2023 om 15:36Dat is zeker geen licht streepje hoor! En een streep is een streep, er kan uiteraard nog vanalles misgaan zo vroeg maar je bent op dit moment hartstikke zwanger, gefeliciteerd!!!
ReagerenAco19 augustus 2023 om 18:33Ik hoop het.
Reageren
Maar wil niet te enthousiast worden als het dan toch negatief blijkt.
Al naar de winkel geweest om een test voor morgen en maandag. En als deze 2 ook positief zijn even bellen naar de dokter om bloed af te nemen.