- A18 maart 2019 om 00:08
Hallo
Ik was 1,5 week overtijd zou mijn menstruatie 6 maart krijgen maar het gebeurde 12 maart
Dus dacht is mijn menstruatie gewoon normaal is mijn menstruatie 6 dagen met hele hevige buikkrampen en rug pijn en vies smaakje in me mond en vloei heftig
Nu heb ik weinig bloed verlies telkens een plasje op dag 1 van Mn bloeding was Mn maandverband best wel vol maar niet als normaal  , dag 2 minder bloed verlies tot en met dag 6 kleine plasjes bruin bloed tot bijna geen bloed
Ik had gisteren nog een test liggen en had voor de zekerheid nog een test gedaan , ik zag dat ie nog niks aangaf alleen het vakje werd licht roze dus dacht zal negatief zijn.. heb de test weggelegd en ben toen gaan slapen volgende ochtend wou ik de test pakken en weggooien en zag tot mijn verbazing dat ie een lichte streep aangaf tis wel duidelijk te zien dat er 2 strepen opstaan.. maar waarom een lichte streep ? Betekend dit wel zwanger of juist niet ? Â en zou dat kunnen zwanger zijn en toch bloeden ? Want mijn menstruatie was echt heel erg weinig dan normaal zal nog een keer testen nodig zijn ?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 maart 2019 om 01:02Een test kun je alleen maar beoordelen binnen 5-10 minuten na gebruik. Daarna niet meer.
ReagerenA18 maart 2019 om 09:23Hallo ik had de test gedaan en hij gaf binnen 1-3 minuten negatief aan ( denk ik) en heb hem weggelegd heb daarna niet meer gekeken kan zijn dat ie na positief was gegaan toen ik niet meer ging kijken binnen de tijd en het pas de volgende ochtend besefte. Ik zag wel dat het vakje licht roze werd toen ik er op ging plassen maar nog geen streep te zien.. zal dit alsnog gewoon negatief zijn of is het handig om nog een test te doen ? En wanneer kan ik deze het beste uitvoeren ?
ReagerenJohn (moderator)
18 maart 2019 om 11:57Het resultaat van een zwangerschapstest is ALLEEN maar betrouwbaar af te lezen, binnen enkele minuten na gebruik. Lees de bijsluiter van de test!
Reageren