Zoeken Vraag het forum

Zwangerschapstest , streepje verdwijnt

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik heb vandaag 2 dagen voor mijn menstruatie een zwangerschap test gedaan van de action , dopde hem voor 20 sec in mijn urine na 5 sec zag ik een heel ligt wel te zien streepje en een donkere streep
    (2 roze strepen is zwanger, 1 roze streep niet zwanger) het lichte streepje bleef precies 3’minuten Zitten en verdween daarna.. is dit een positieve zwangerschapstest of een negatieve ? Hij gaf wel 2 streepjes maar dan heel erg ligt, want weet niet als ik nog een moet doen… is 3 weken geleden dat ik onveilig seks heb gehad en gebruik geen pil

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wacht eerst eens even je menstruatie af. Als die dan uitblijft doe je een nieuwe test.

Reageren
    Saskis

Hoe is dit afgelopen bij jou?

Ik had vanmorgen precies hetzelfde

Reageren
    Saskia

Hoi hoe is dit toen afgelopen bij jou?

Ik had vanmorgen dus precies hetzelfde….

Reageren
    Anoniem

Ik heb dit vanmorgen ook gehad.

Hebben jullie ondertussen nog een nieuwe tesg gedaan en zo ja. Wat was de uitslag?

Reageren
    Mariam

Ik heb dit vanochtend ook gehad.. ik ben benieuwd wat het bij jou uiteindelijk is geworden.

Mijn ongesteldheidsdag is morgen dus ben benieuwd…..

Reageren
    Sane

Bij mij ook streep komt tevoorschijn bine de afleestijd daarna verdwijnt het test van action raar

Reageren
Reageer op: Zwangerschapstest , streepje verdwijnt

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.