- Ste17 juli 2017 om 10:59
Dag allemaal. Het is de eerste maal dat ik hier iets post. Ik en mijn vriend proberen nu een jaar om zwanger te worden. Ik heb zonet getest maar weet niet wat ik moet denken. Heb met clearblue digital getest en de horizontale streep is wit maar dan zie je ook een verticale streep maar daarvan zie je enkel de omranding. Is dit altijd dat je dat ziet en is dat dan de voorgedrukte streep? Ben ik nu zwanger of niet?
Mercikes om jullie mening te delen6 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 juli 2017 om 11:07Weet je zeker dat je een clearblue digital hebt gebruikt? De clearblue digital werkt doorgaans niet met streepjes maar met een venster waarin je kunt aflezen of je wel of niet zwanger bent en waarin het aantal weken wordt aangegeven.
ReagerenSte17 juli 2017 om 11:28Deze dat ik heb is de clearblue digital. Daar komt +of – in het venster +wekenindicator. En ik zie duidelijk het min teken en de opstanding van de verticale streep. Ik denk ook de weken te zien maar misschien beeld ik me dit in. Heel frustrerend allemaal. Ik ga proberen om een foto door te sturen.
ReagerenJohn (moderator)
17 juli 2017 om 11:37Als je en positieve test hebt, moet dat toch echt duidelijk te zien zijn.
ReagerenSte17 juli 2017 om 11:57anoniem17 juli 2017 om 16:47en wat stond er bij eronder dan?
ReagerenJohn (moderator)
17 juli 2017 om 17:11Buiten het dwarsbalkje zie ik niets in het venster. Maar het is voor een clearblue digital ook een teken op een vreemde plaats. Lees goed de gebruiksaanwijzing.
Bij de clearblue digital komt er normaliter een tekst on het venster te staan als je wel of niet zwanger bent, of er wordt een fout aangegeven bij onjuist gebruik.
Reageren