Zoeken Vraag het forum

Zwangerschapstest

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ste

Dag allemaal. Het is de eerste maal dat ik hier iets post. Ik en mijn vriend proberen nu een jaar om zwanger te worden. Ik heb zonet getest maar weet niet wat ik moet denken. Heb met clearblue digital getest en de horizontale streep is wit maar dan zie je ook een verticale streep maar daarvan zie je enkel de omranding. Is dit altijd dat je dat ziet en is dat dan de voorgedrukte streep? Ben ik nu zwanger of niet?
    Mercikes om jullie mening te delen

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Weet je zeker dat je een clearblue digital hebt gebruikt? De clearblue digital werkt doorgaans niet met streepjes maar met een venster waarin je kunt aflezen of je wel of niet zwanger bent en waarin het aantal weken wordt aangegeven.

Reageren
    Ste

Deze dat ik heb is de clearblue digital. Daar komt +of – in het venster +wekenindicator. En ik zie duidelijk het min teken en de opstanding van de verticale streep. Ik denk ook de weken te zien maar misschien beeld ik me dit in. Heel frustrerend allemaal. Ik ga proberen om een foto door te sturen.

Reageren
    John (moderator)

Als je en positieve test hebt, moet dat toch echt duidelijk te zien zijn.

Reageren
    Ste

Dit is een foto van het testvak

Reageren
    anoniem

en wat stond er bij eronder dan?

Reageren
    John (moderator)

Buiten het dwarsbalkje zie ik niets in het venster. Maar het is voor een clearblue digital ook een teken op een vreemde plaats. Lees goed  de gebruiksaanwijzing.

Bij de clearblue digital komt er normaliter een tekst on het venster te staan als je wel of niet zwanger bent, of er wordt een fout aangegeven bij onjuist gebruik.

Reageren
Reageer op: Zwangerschapstest
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.