Home / Zwanger worden / 4 weken overtijd test vorige week negatief
Hoi,
Begin mei ben ik gestopt met de pil. Ik was de eerste paar keer netjes om de 3 weken ongesteld. Maar 28 juli ben ik voor het laatst 5 dagen ongesteld geweest. Daarna niet meer. Vorige week heb ik een test gedaan. Deze was negatief. Sommige mensen zeggen dat het door het ontpillen komt. De ander zegt dat ik zwanger ben zelf weet ik het even niet meer
Het kan door het ontpillen komen. Maar voor alle zekerheid zou je de huisarts om een bloedtest kunnen vragen.
Misschien is het ook handig om te weten dat ik nu wel 2 keer het gevoel had dat ik ongesteld zou worde. Zweten, buikkrampen , gerommel in mijn darmen enzovoort.
ik heb hetzelfde probleem ben al 5 maand gestopt met de pil altijd vaste tijd mijn regels en nu al 6weken niet meer deed een.zwangerschapstest en die was negatief maar dat was 2weken geleden. Mijn vriend denkt dat hij papa wordt maar daar ben ik niet zo zeker van help me aub
Het is heel goed mogelijk dat het ontpillen de oorzaak is. Het kan soms wel enige maanden duren voordat de cyclus volledig is hersteld.
Een andere mogelijkheid is dat het HCG gehalte te laag is voor de DHZ test.
GA dus naar je huisarts voor een bloedtest.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!