ben ik zwanger?

Hallo

ongeveer een maand geleden was ik bij mijn vriend. Ik was toen nog niet aan de pil en condooms hadden we niet bij. Daardoor besloten we geen seks te hebben, wel lagen we naakt op/naast elkaar (ik heb even gegoogled en we deden dus aan frottage= droogneuken) . Hij is niet klaargekomen en van voorvocht weet ik heel weinig af.
    Nu heb ik wel de pil maar ik moet met deze wachten tot ik weer mijn regels heb. Nu is het zo dat ik ze vorige maand op de 8ste heb gehad en een cyclus heb van ongeveer 28 à 29 dagen. Dit wil zeggen dat ik 2à3 dagen 'overtijd' ben. Het kan ook zijn dat dit door de stress komt want ik denk hier al meer dan een week aan.
    Een test durf ik al helemaal niet te kopen
    Moet ik me zorgen maken dat ik zwanger ben?

Reageren

Kan iemand hier eventjes op reageren alsjeblieft?

Reageren

Beste Anoniem,

Ik weet natuurlijk niet wat jullie wel en niet hebben gedaan, maar denk dat de kans op een zwangerschap wel heel erg klein is. Als er geen penetratie heeft plaats gevonden acht ik de kans op een zwangerschap zelfs nihil.
    Ik denk dat het de spanningen zijn die je menstruatie wat later zal doen komen.

Maar als je over een aantal dagen nog steeds niet ongesteld bent, is het toch raadzaam om een testje te gaan halen.

Reageren

ik heb voorspel met me vriend gehad hij kwam niet in me en kwam ook niet klaar meer tegen elkaar aangeschoven ,, droogneuken hij kwam er niet in is de kans groot dat ik zwanger kan zijn

Reageren

En hoe zou je dan zwanger moeten raken?
    Om zwanger te raken moet er sperma in je vagina terecht komen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: ben ik zwanger?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe