Is er nog hoop?!?!?!

Beste lezers,

Ik ben al 2 jaar bezig om zwanger te worden en helaas wilt het niet lukken. Onderzoeken gedaan zowel mijn partner en ik en de resultaten waren positief en volgens artsen kunnen we gewoon zwanger worden...

Zelf heb ik een precieze cyclus van 28 dagen, nooit een te vroege of te late menstruatie. Dit keer is er wat vreemds gebeurd en heb het nooit eerder gehad.

Mijn laatste menstruatie begon op 19-12-2012 en deze duurde t/m 24-12-2012. Op 03-01-2013 voelde ik wat krampjes en verloor een een druppeltje lichtroze bloed. De dag daarop in de ochtend zag ik bruine afscheiding op mijn maandverband. Angstig de dokter gebeld en kon meteen langskomen voor een uitstrijkje en bloedprikken voor HCG. Heb de uitslag gekregen maar de HGC was negatief, dus volgens de dokter kan ik niet zwanger zijn.

Maar ik voel me echt heel raar van binnen en af en toe nog steeds krampen en misselijkheid. Kan het niet zo zijn dat het te vroeg was om het HCG te meten? En wanneer is de HCG meetbaar in het bloed? Alvast bedankt voor jullie reactie

Reageren
    Reageren

Bedankt voor de link, maar er staat helaas niks over wanneer het HCG zichtbaar is in het bloed, alleen in de urine...

Reageren

Hartelijk dank voor deze link. Het is voor mij nu veel duidelijker.Bloed voor de test werd 16 dagen na dag 1 van de menstruatie afgenomen dus er is nog hoop 🙂 Nu nog afwachten en hoop dat het na 2 jaar eindelijk raak is

Reageren

Graag gedaan! Ik zal voor jullie duimen!

Reageren

Vandaag ben ik 3 dagen overtijd, maar durf geen zwangerschapstest te doen, omdat ik vrees dat de test negatief zal zijn :-s. Dat zal heel erg teleurstellend zijn. Ook ben ik bang dat ik schijnzwanger ben, omdat ik zo graaaaaag wil. Ik lees ervan alles over op het internet. Wie heeft er raad voor mij? En mocht ik toch besluiten om te testen, wanneer kan ik dat het beste doen? Alvast bedankt!

Reageren

Je kunt testen vanaf het moment dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet bent...

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Is er nog hoop?!?!?!

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe