- m7 augustus 2012 om 15:55
hoi,
ivm kinderwens ben ik ruim acht maanden geleden gestopt met de pil. ik weet dat de menstruatiepijn dan meestal erger wordt, en dat was ook zo, maar normaal heb ik daar toch maar twee a drie dagen last van, nu al 6 dagen iemand enig idee?? lees ook dingen over bruine afscheiding/ bloed tijdens de menstruatie, dit heb ik al zolang ik ongesteld ben (met of zonder pil) moet ik me zorgen maken?
hopelijk heeft iemand een antwoord voor me..
groetjes7 reactiesReagerenHar19 augustus 2012 om 17:22Dag M,
Reageren
Een menstruatie duurt normaal één week; 7 dagen!
Dat dat door de pil minder is geworden komt door de hormonen uit de pil.
Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken: alles wordt weer zoals het had moeten zijn.
Groetjes, HarMaantje21 augustus 2012 om 08:33Je lichaam moet denk ik gewoon wennen aan het feit dat je nu zonder de pil bent. Ik denk zelf dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Groetjes
ReagerenQuote21 augustus 2012 om 16:00Wanneer je ophoudt met de pil te slikken, zorgen je eigen hormonen dat er weer een eicel vrijkomt. Je bent dan mogelijk direct weer vruchtbaar.
Bron:
Reageren
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU3b.htmManon31 januari 2013 om 18:34Ik ben sins begin januari gestopt met de pil.
Ik heb nu een heke hevige pijn rechts onderin mijn buik
Het trekt door naar mijn lies en rug.
En vanacht last van overgeven gehad.Komt dit omdat ik gestopt ben met de pil?
ReagerenAnoniem31 januari 2013 om 18:58Zou heel goed kunnen!
Reagerenmanon31 januari 2013 om 19:22ja ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet denken
Reageren
de pijn die ik heb komen ook voor bij zwangerschap
vanochtend naar huisarts geweest het is geen menstruatiepijn dus weet het eigenlijk nietKimmie31 januari 2013 om 19:26Buikgriep? Heerst ook, heb ik gehoord…
Reageren