Zoeken Vraag het forum

Menstruatie pijn bij gebruik van pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Moniek

Goedemiddag,

Ik ben een moeder van een zoon van 6 jaar nou heb ik na mijn bevalling echt alle pillen die je kan benenken geslikt voor mijn menstruatie.
    Het spiraal heb ik ook al gebruikt.
    Deze werkte niet bij mij helaas, alleen nu heb ik sinds 2 maanden een nieuwe pil. De cloe.
    Nu ben ik dus ook al niet meer ongesteld geworden sinds ik deze slik!
    Dat baart mij zorgen, daarnaast heb ik nu heel veel buikpijn, zoals een menstruatiepijn.
    Terwijl ik nog geen eens op de helft ben van mijn pil.

Weet iemand misschien hoe dit kan?
    Daarnaaste verlies ik ook veel afscheiding en ben niet zwanger.

Groet,
    Moniek

2 reacties
    Reageren
    Lana

Hai, ik snap je niet helemaal… wil je nou wel of niet ongesteld worden? Je gebruikt anticonceptie, dus zwanger wil je (voorlopig) niet worden, maar waarom wil je dan wel ongesteld worden? Of lees ik niet goed?!

Lana

Reageren
    dokterK

De pil heet de Cloe zeg je, ik kan hem niet vinden in het geneesmiddelenboek. Heb je nog een andere naam? Dan kijk ik even of het bij de pil hoort dat je niet meer vloeit. Ga je telkens naar je huisarts voor een andere pil/spiraal of sta je onder controle bij een gynaecoloog?

Reageren
Reageer op: Menstruatie pijn bij gebruik van pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.