- Anoniem29 december 2015 om 17:53
Haii
Ik ben 16 en ben al sinds mijn 11e ongesteld.
Na een jaar sinds ik ongesteld werd, werden de buikkrampen extreem erg en werd ik zelfs ziek (misselijk, hoofdpijn, buikpijn met diarhee)
Sinds een jaar krijg ik ook last van m’n onderrug.Ik zit al sinds ik een jaar of 13 ben aan de pil. Elke keer als ik een nieuwe pil begin heb ik de eerste paar maanden nergens last van, maar daarna komen al mijn klachten weer gewoon terug.
Ook geen enkele pijnstiller helpt, (meeste maken de klachten erger zelfs) alleen naproxen helpt voor 2 uurtjes ongeveer maar daarna komt alles dood leuk weer terug.
Ik zit hier al jaren mee bij de dokter en maar niks verandert er.Op het moment ben ik net weer met een nieuwe soort pil begonnen, maar het is niet alsof ik nog nooit aan de pil heb gezeten. Ik kan niet eens lopen van de pijn. Ook ben ik een emotioneel wrak met elke 5 min weer een andere persoonlijkheid lijkt wel.
Zijn er hier toevallig ook andere mensen die hier last van hebben? En zijn er mensen met tips?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 december 2015 om 17:58Is er ook al eens een bloedonderzoek gedaan om je hormoonspiegels te controleren? Zo niet, zou dat toch wel een keer gedaan moeten worden..
Reageren