John (moderator)
7 maart 2014 om 08:34Zo kun je toch echt niet zwanger raken.
Anoniem7 maart 2014 om 09:47Bedankt maar heb wel een paar symptomen moet vaak plassen beetje opgezette buik en overtijd heb bloed geprikt maar ben gezond zeggen ze maar er is niet geprikt op eventuele zwangerschap ofzo nu heb ik zo veel stress omdat ik hoorde dat er in turkije ofzo een meisje zwanger was die maagd is dit was een familielid van een oud lerares van mij
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2014 om 11:10Meid, je kunt zo echt niet zwanger raken. Dat is onmogelijk.
ReagerenAnoniem7 maart 2014 om 11:20Oke bedankt dan zal ik vanaf nu gerust zijn. Maar wat als het nou in mijn vruchtbare periode is gebeurd want dat was het wel
ReagerenAnoniem7 maart 2014 om 12:51Ook in je vruchtbare periode kun je zo onmogelijk zwanger raken.
Om zwanger te raken zal er sperma direct in je vagina terecht moeten komen. Dat kan dus niet met kleren aan.
Tandor.
ReagerenAnoniem8 maart 2014 om 18:26Ik ben nog maagd maar me buik is best wel rond en wordt steeds iets groter me borsten worden groter en ben heel erg moe en ben soms misselijk ik ben 13jaar maar zou het kunnen of is het iets van de pubertijd ??
ReagerenAnoniem8 maart 2014 om 18:272 maanden niet ongesteld geweest :s
ReagerenJohn (moderator)
8 maart 2014 om 22:26Ik denk dat het inderdaad met de puberteit te maken heeft. Je kunt natuurlijk altijd even bij de huisarts langs als de klachten aan houden. Laat dan even bloed prikken om te controleren of je niet de ziekte van pfeiffer hebt.
ReagerenAnoniem13 maart 2014 om 22:30Hoihoi,
Ik heb laatst met mijn vriend gedouched. Hij heeft me toen gevingerd maar zijn piemel kwam ook tegen mijn vagina aan. Hij is niet in me geweest. Ik dacht dat ik die dag ongesteld moest worden maar dat was niet zo die dag was ik voor het eerst aan de pil begonnen. Kan ik nu zwanger zijn?
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2014 om 22:35Nee, zo raak je niet zwanger
ReagerenAnoniem13 april 2014 om 12:16Hallo,
Reageren
Ik heb ook een vraagje.. Ik heb m’n vriend laatst afgetrokken en daarna zat hij een beetje bij mijn vagina maar hij had al het sperma afgeveegd en de rest was allemaal opgedroogd. Alsnog ben ik nu 3 dagen te laat en heb ik geen uitscheiding 🙁 ben ik zwanger?John (moderator)
13 april 2014 om 12:27Als hij alleen maar een beetje bij je vagina zat, raak je daar niet zwanger van.
ReagerenAnoniem13 april 2014 om 12:45En als hij ook in zat? Maar al het sperma was opgedroogd
ReagerenJohn (moderator)
13 april 2014 om 13:11Het zou mogelijk kunnen zijn dat er nog sperma in de urinebuis zat. Dat kan er dan met voorvocht uit komen, tenzij hij eerst is gaan plassen.
ReagerenAnoniem25 april 2014 om 12:51Hey allemaal ik hoop dat ik snel een antwoord op mijn vraag krijg!
Ik heb nooit sex gehad maar heb wel een vriend en gisteren is hij klaargekomen op mijn slipje dus mijn slipje was best nat van onder en boven
Hij reageerde ook best wel paniekerig en vroeg of het in aanraking met mijn vagina was gekomen, maar omdat ik dus best aangeschoten/dronken was weet ik dat niet ik ging gelijk de wc en ging met wc papier over me slip heen en daarna heb ik me slip en broek heel losjes gelaten dus niet echt aangedaan. Maar ik zit er nu echt mee dat me vagina in aanraking met zijn sperma is gekomen. Moet ik nu een MAP kopen voor de zekerheid? Of is de kans echt klein dat er wat kan gebeuren. Ik twijfel echt en ik schaam me ook een beetje om naar de apotheek te gaanGroetjes
Reageren