Zoeken Vraag het forum

beetje raar maar Zwanger zonder sex??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Sperma gaat niet door kleding heen.
    Dus vooral geen paniek.

PS
    De morning after pil kun je ook gewoon bij de drogist kopen. Dat hoeft niet perse in de apotheek. Maar die heb je nu in ieder geval niet nodig.

Anoniem

Hallo, ik heb iets raars, als ik in bad zit keer ik me op mijn rug en laat de harde straal water in mijn vagina lopen Ik ben 11 en nog nooit ongesteld geweest en heb ook nog nooit het gedaan. Groetjed Nana.

Reageren
    John (moderator)

En wat is nou precies je vraag Nana?

Ik neem aan dat je weet waarom je dat doet.

Reageren
    Anoniem

Ik vind dat een heel lekker gevoel en mijn vraag is of je er zwanger van kan worden en of het schadelijk is. Groet Nana.

Reageren
    John (moderator)

Je kunt er zeker niet zwanger van raken en schadelijk is het ook niet.

Reageren
    Anoniem

Hallo,

ik heb nog nooit seks gehad en ben nog nooit in aanraking gekomen met jongens. Maar ik heb wel eens onder de douche met water gespeeld. Ik vraag me af of ik hierdoor zwanger kan raken? Ik stress hem laatste dagen echt. Ik ben best misselijk en moet steeds boeren. Ook is me buik boven me navel dikker en harder geworden. Kan ik zwanger zijn? Of zal dit door de stress komen?

Reageren
    John (moderator)

Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar je zou toch eigenlijk moeten weten dat je van water niet zwanger kunt raken maar dat daar sperma voor nodig is.
    Dus stop met stressen. Overigens: je baarmoeder waar een baby in moet groeien zit in de je onderbuik en niet boven je navel.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor het reageren! Maar ik bedoelde wat als er bijvoorbeeld sperma op de doucheknop zat? Of op de wc? Ik heb echt last van me buik hij is ineens zo hard en boller geworden en ik kom ineens aan terwijl ik niet zoveel eet? Zou dat kunnen?

Reageren
    John (moderator)

Dat sperma was dan allang morsdood. Sperma leeft buiten het lichaam hooguit 2-3 minuten. Zo raak je toch echt niet zwanger hoor.
    Je klachten worden in ieder geval door iets anders veroorzaakt. Misschien heb je wel last van je darmen.

Reageren
    Anoniem

Omg dit is heel geruststellend. Misschien heb ik wel last van iets anders. Ik merk aan me zelf dat ik ook vaker ineens naar de wc moet en me behoefte moet doen. Ik werd ook heel misselijk en toen ik naar de wc ging en me behoefte deed ging het al wat beter. Ik dacht dat het misschien kwam door zwangerschap..

Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt dan toch echt meer op een buikgriepje. 😉

Reageren
    Anoniem

Ohh.. weet je misschien ook waarom ik een harde en bolle buik krijg?

Reageren
    John (moderator)

Als je een buikgriep krijgt kan het daardoor komen.
    Kan ook zijn dat je iets verkeerds hebt gegeten.

Reageren
    Anoniem

Kom je daardoor ook aan? Echt heel erg bedankt dit is echt geruststellend! Ik kon het met niemand bespreken haha

Reageren
    Anoniem

Hoi allemaal,
    Ik heb nu 3 maanden een vriend, maar na 1,5 hebben we het gedaan en sinds dat moment ben ik niet meer ongesteld geweest. Ook ben ik misselijk om de paar dagen. Ook heb ik last van me onderbuik en ben ik zwaarder geworden en me borsten zijn gevoeliger. Ik ben zo bang;( me moeder merkt het ook al op dat ik minder probeer te eten om iets meer af te vallen maar inplaats van dat wordt ik steeds dikker. Wat moet ik doen? Help me pleassee ! Ik ben zo bang. Ben nu al ongeveer een kilo aangekomen.
    Groetjess, ineke

Reageren
Reageer op: beetje raar maar Zwanger zonder sex??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.