Zoeken Vraag het forum

Toch wel zwanger!?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Majrim

Ik heb 2 dgn geleden een zwangerschapstest gedaan, aangezien ik al 2 wkn overtijd ben. Ik kon de test na 2 minuten aflezen, en deze gaf een negatieve uitslag. Omdat ik toch onzeker was heb ik de test bewaard en later op de dag nog een keer bekeken, maar hij was nog steeds negatief. Nu 2 dgn later heb ik de test nogmaals bekeken en nu is er wel een heel licht lijntje zichtbaar. Kan dit alsnog beteken dat ik zwanger ben? Ook al heb ik de test al 2 dgn geleden gedaan.

1 reactie
    Reageren
    mieke

hallo

nee dat kan helaas niet.
    in de beschrijving staat ook dat je het na 5 a 10 min af moet lezen en anders is hij niet meer geldig en word het controlestreepje gekleurd door de urine.

jammer voor je?

Reageren
Reageer op: Toch wel zwanger!?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.