Zoeken Vraag het forum

Toch zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik had 1,5 maand geleden onveilig seks gehad met me vriend, na 1uurtje heb ik een morning after pil ingenomen. Na 2,5 uur heb ik het overgegeven, en was toen gaan wezen slapen.En heb de volgende dag rond 3 uur weer een ingenomen ( 18u ) later. Daarna had ik wat lichte bloeding, ik verwachte wel mijn menstruatie ik zag alleen paar druppels bloed. Paar dagen verder had ik bruine bloed, meer dan de vorige bloeding. Maar geen menstruatie. Na 1 week werd ik toch wel ongesteld, had niet echt veel pijn dan mijn andere menstruatiedagen, het was gewoon relax. Maandje verder bleef mijn menstruatie 4 dagen weg, daarna was ie toch wel gekomen. Maar laatst merkte ik dat ik meer trek had, in de nacht een rommelende maag had. Dus ging vaker eten. Ik had inmiddels een testje al gedaan, is die was negatief! Maar ik zie dat mijn buikje is opgezet, dus van onder begint t al wat ronder en dikker te worden dan boven. Heb toen weer een testje gedaan nadat het mijn moeder opviel, en het was weer negatief .. Zou ik wachten tot de volgende menstruatie? Of zou ik een afspraak maken bij de huisarts .. Ik ben nog jong, maar wil eigenlijk wel moeder worden door dit situatie.

Groetjes.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Na 2 x de MAP en 2 menstruaties is het toch wel zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent.

Reageren
Reageer op: Toch zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.